Jamen vi har prøvet med fløde nu, i maden, i drikken osv so lægen sagde...og det har resulteret i at hun har skidt fløde og kastet op 4 gange siden går efter mad...også selv om der i det ene måltid f.eks kun 1-2 tsk fløde i...op røg det.
Så det er da fuldstændigt umuligt at flge læges råd der. Og turde sgu ike komme det i hendes natfalske igen af angs for hun så ville kaste den sidste næring op hun får inden sengetid.
Kors mand.
Så hun fik lidt olie i som jeg plejer, og det blev nede....
Ja, man skal give det de vil spise, men det er Brugsens lasagne og spaghetti....Og jeg VED bare SP vil sige at det jo ikke er helt i orden at give hende det hver dag.
I dag prøvede jeg med læke kogte kartofler, men fløde/ærte sovs og fiskedeller, men nej tak, det endte med hun kun fik et halvt stk rugbrød knap med kyllingesalat. Men det er jo også lidt fedt i.
Kan bare ikke rigtigt oversku hvis sp og lægen mener det skal videre, for så skal vi igennem hele det lorte sundhedssystem med undersøgelser osv osv.
Vil faktisk sige at siden undersøgelser har hun spist mindre end hun plejer og det er sikkert fordi hun endnu engang kan mærke vores fustrstioner over at hun ikke spiser ret meget.
Men for filan, hun har også fået tvunget mad i sig sidne hun var 3,5 mdr, tror da pokker hun er synes mad er fedt.
Og gode forslag til mad, men hun er IKKE flaske barn, hun får kun sin godnat flaske med vælling i.
eller er det kost som alm nemmesker. Hun måtte jo ikke få flaske rret meget allerede fra de 3,5 mdr fordi hun ikke tog på overhovedet..derforgrøden. Og grød er HELT udelukket nu, det gider hun slet ikke.
Så ved man skal give sund, men FEd kost, men aner simpelthen ikke hvordan, vil hun ikke spise vender hun hovedet væk og skubber alt fra sig. Og jeg KAN abre ikke tvinge hende til at spise hvis hun ikke vil...det kan bare sgu bare ikke. Jeg frygter godt nok at de før eller senere vil atge over og styre alt fordi vi åbenbart ikke selv er i stand til at give hende nok mad. Og dp prøver virkeligt med forskellige ting, men har ofte samme problem som os..
FUCK jeg synes det er skod møg øv og har i virkeligheden bare lyst til at tude over mit barn lige nu.
Anmeld