Nu vi er ved det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2008

ivfmarie

Tillykke!
Pas nu på at du ikke hopper for meget rundt mens nu venter dig - det kan give hjerneskader :D
Plat humor, I know, men jeg ville bare vise at jeg ved hvem du er ;)

Tillykke igen - termin hvornår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Plysbjørnen

Ih tillykke med den lille spire... vær ikke ked af at du ligner en der er i 5 måned, min veninde spurgte mig her den anden dag hvornår dælen det var jeg skulle føde for jeg var da noget større end hende... og hun har termin en måned før mig, HMMM... og mig som ellers er stolt af kun og have taget 4 kg på indtil nu:S.

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 19+3

Anmeld

23. maj 2008

Muffinmus

Øj, jeg er langsom til at fatte hvad der lige sker her....???Hvem er hvem??

Anmeld

23. maj 2008

Rasmine

Anonym skriver:

arhhhh nej nej - det går vist ikke, så det tror jeg ikke :-o Lægen sagde godt nok min livmoder var noget stor....men det var den også 1. gang.
Min far er tvilling, og min oldefar trilling, så det er i familien, meeeen lad os nu se om det ikke bare er fordi det er så hurtigt her 2. gang ;)

Men mænd kan vel ikke have tvillingegenet?

Anmeld

23. maj 2008

Anonym trådstarter

ivfmarie skriver:

Tillykke!
Pas nu på at du ikke hopper for meget rundt mens nu venter dig - det kan give hjerneskader :D
Plat humor, I know, men jeg ville bare vise at jeg ved hvem du er ;)

Tillykke igen - termin hvornår?

Ha ha - jep - lige præcis :D Jeg har termin d. 25. december, så et ægte julebarn ;)

Anmeld

23. maj 2008

Anonym trådstarter

Miiikro skriver:

Slettede dig lige fra mine gæt. Så det ikke står der officielt. Er det virkelig rigtigt? Er stadig ikke sikker på at det er dig...:D

Knus fra Helle...

jo det er mig "postdamen" :D pyhhh mange unger lige nu ;)

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Haha, Marie :)
Den var okay fundet på

Anmeld

23. maj 2008

linemus

Mebach skriver:

Anonym skriver:

arhhhh nej nej - det går vist ikke, så det tror jeg ikke :-o Lægen sagde godt nok min livmoder var noget stor....men det var den også 1. gang.
Min far er tvilling, og min oldefar trilling, så det er i familien, meeeen lad os nu se om det ikke bare er fordi det er så hurtigt her 2. gang ;)

Jo, det er netop det de har. De kan ikke selv lave tvillinger, men kan godt give genet videre til deres døtre, som så kan få tvillinger.

Anmeld

23. maj 2008

Anonym trådstarter

Mebach skriver:

Anonym skriver:

hmmmm - ved ikke helt hvordan det foregår.....umiddelbart kan min mand jo ikke påvrike noget, hvis det var i hans familie, der var tvillinger, da han ikke kan påvirke mig til at udskille 2 æg.....men om min far kan videreføre gener til mig som gør at min krop er mere tvillingemodtagelig, ved jeg egentligt ikke???

Anmeld

23. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Anonym skriver:[/småt][/f] arhhhh nej nej - det går vist ikke, så det tror jeg ikke :-o Lægen sagde godt nok min livmoder var noget stor....men det var den også 1. gang. Min far er tvilling, og min oldefar trilling, så det er i familien, meeeen lad os nu se om det ikke bare er fordi det er så hurtigt her 2. gang ;)[/citat] Men mænd kan vel ikke have tvillingegenet? [/citat] Jo, det er netop det de har. De kan ikke selv lave tvillinger, men kan godt give genet videre til deres døtre, som så kan få tvillinger. [/citat] Nåe, sådan. Mente nok der var noget. SHIT, vi skal have tvillinger i juligruppen, I'm sure!!!!!!!!!!!1 ;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.