Nu vi er ved det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2008

Mikkelmusen

Ihhh tillykke tillykke :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Lene76

Ja tillykke ;) med spiren el spirene......

knus fra lene som osse er med på hvem du er;)

Anmeld

23. maj 2008

Rasmine

Lene76 skriver:

Gisp, tænk sig hvis der var 2.

Anmeld

23. maj 2008

Lene76

Mebach skriver:

Lene76 skriver:

Gisp, tænk sig hvis der var 2.

ja det gad jeg jo godt men er ikke sikker på at manden er helt så frisk.... 5 unger vil vi ha så... med min papdatter hehe

Anmeld

23. maj 2008

birgittemarie

Hahr, Birgitte... Jeg troede sgu det var dig! - men nu tror jeg også jeg ved hvem det er!!!
Stort tillykke med det.

Nej ikke mig, men jeg troede, det var Chihuahuaen 8D Men stort tillykke til den, det drejer sig om, hvor er det fedt :)

Kh Birgitte

Anmeld

23. maj 2008

Anonym trådstarter

arhhhh nej nej - det går vist ikke, så det tror jeg ikke :-o Lægen sagde godt nok min livmoder var noget stor....men det var den også 1. gang.
Min far er tvilling, og min oldefar trilling, så det er i familien, meeeen lad os nu se om det ikke bare er fordi det er så hurtigt her 2. gang ;)

Anmeld

23. maj 2008

linemus

Aiii, tillykke :D Hvor super dejligt for jer :)

Man bliver så glad af alle de spirer der kommer frem nu :)

Knus Line

PS. Jeg ligner altså også en, der er i 5. måned, og er IKKE gravid. Er endda blevet spurgt om det - den ene gang af en retarderet mand, den anden af en 5-årig :$ Det er der man får sandheden at vide... hvad tænker alle de andre så ikke, når jeg kommer gående med stor mave, twins i barnevogn og en vild 3 årig 8D

Anmeld

23. maj 2008

BellaT

Slettede dig lige fra mine gæt. Så det ikke står der officielt. Er det virkelig rigtigt? Er stadig ikke sikker på at det er dig...:D

Knus fra Helle...

Anmeld

23. maj 2008

Mikkelmusen

birgittemarie skriver:

Hahr, Birgitte... Jeg troede sgu det var dig! - men nu tror jeg også jeg ved hvem det er!!!
Stort tillykke med det.

Nej ikke mig, men jeg troede, det var Chihuahuaen 8D Men stort tillykke til den, det drejer sig om, hvor er det fedt :)

Kh Birgitte

Ha ha niksen... Der er lukket pt, men sjovt du siger det for jeg havde sgu alligevel en fornemmelse af der var noget i gære den anden dag...

Vi har sgu heller ikke plads eller råd pt... (selvom jeg gerne vil ha 8-10 stk mere med det samme) :D

Anmeld

23. maj 2008

Lene76

Anonym skriver:

arhhhh nej nej - det går vist ikke, så det tror jeg ikke :-o Lægen sagde godt nok min livmoder var noget stor....men det var den også 1. gang.
Min far er tvilling, og min oldefar trilling, så det er i familien, meeeen lad os nu se om det ikke bare er fordi det er så hurtigt her 2. gang ;)

hehe jo lad osse håbe det ellers vil du ha 3 bleebørn...... uha det er dyrt;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.