Det der med at børste tænder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2008

ivfmarie

arrrrg... jeg glemmer det!
Det var sgu nogert nemmere da han ingen bisser havde! Når vi husker det, er det ikke Maltes yndlingsbeskæftigelse, meeeen lidt får vi da gnubbet på pløkkerne.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Kaufie

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Imens synger jeg kaufies tandbørstesang og børster løs, [/citat] Vi gentager den lige her: På mel: Mester Jacob Mine tænder, Mine tænder, Hvor er de? Hvor er de? Se hvor de bli'r fine De bli'r dejligt rene Børste børste børste Børste børste børste Den virker (for det meste) her - men vi er bedst til det om aftenen. Om morgenen bliver det tit til at William selv sidder og tygger lidt i tandbørsten mens jeg selv børster tænder.

Anmeld

23. maj 2008

birgittemarie

Ååååh, tandbørstningen :-o
Først prøvede vi med to babytandbørster - lige som Loggi - hvor hun havde den ene og jeg børstede med den anden imens. Men så var der en herinde, der foreslog el-tandbørsten og det virker her. For hun vil ikke have en tandbørste i munden ret længe ad gangen, læberne, tungen, fingrene og gud ved, hvad hun ellers har derinde kommer i vejen hele tiden og så er det rart at ellerten børster hurtigt og af sig selv, så den får børstet godt i de sekunder, den nu får lov at blive derinde :)
Jeg gør så også det, at jeg slukker den så snart hun har haft held til at hive den ud ad munden, så hun er ved at lære, at hun er nødt til at beholde den i munden, hvis den skal bevæge sig.

Kh Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.