10 dage over tid og negativ test hjælp please

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

tandbørsten

uha jeg tror altså du er gravid, normalt er man jo helt tør lige efter mens

glæder mig til at høre om det i morgen, håber du vil opdatere..

og det med at teste positivt sent er åbenbart meget normalt, men man høre jo mest om dem som kan teste positiv meget tidligt..

jeg krydser finger, håber vi kan følges ad :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Gellan

Jeg kan ikke sige, at jeg lige præcis har prøvet det, eller... måske...

Sidst i oktober fik jeg ikke min mens, heller ikke hele november måned. Óg jeg havde en del graviditetssyptomer, men en negativ test. Jeg gik så til lægen først i december, og præcis samme dag fik jeg en meget svag mens. Det viste sig så, at jeg havde været gravid, men aborterede meget tidligt i graviditeten, øv

Men d. 27. januar i år kom mensen heller ikke... Da den var gået 3 uger over tid tog jeg en test - som så var negativ, eller som du også skriver en meget svag 2. streg, dog uden at være det. Dags dato, og min mens er stadig ikke kommet. Har fået større bryster, et andet - mere hidsigt  temperament og har også meget udflåd. Har fået en lille bitte topmave, som jeg aldrig har haft før. Og også mange andre symptomer. Er totalt forvirret... Prøver at tage det helt roligt...

Skrev lige denne kommentar, så at du ved, at der også er andre, der er forvirrede over udeblevet mens

Anmeld

8. marts 2010

TbCp

Spirit skriver:

Hejsa

Jeg er ny herinde, håber i vil hjælpe mig lidt.

Jeg skulle have haft mens for 10 dage siden, men den er ikke dukket op. jeg har periodisk ømme nippels og svimmelhed, mine mens smerter er aftaget. har også niv i underlivet. og tisser sjatter tit.

Jeg har selv testet med alle mulige tests. men de er negative eller har skyggestreger. ingen af dem bliver positive.

Jeg var hos lægen idag og fik lavet en test dernede men den var også negativ.  og så var lægen så uhøflig og sagde til mig at jeg skulle købe en hund... for at tænke på noget andet.  skal lige sige at jeg allerede har prøvet det trick og det virker ikke.  har også 3 katte og det virker heller ikke. hehe.

Jeg går og venter på svar på en blodprøve jeg har fået taget idag.

Er der nogle der har positive historier fra deres eget liv der ligner min situation de vil dele med mig ??

Hilsen karina

Hejsa.

Jeg gik 2 uger over tid inden der ENDELIG kom en positiv test.
Og der havde jeg testet hjemme og hos lægen + fået taget blodprøve.
Men først 2 uger over kom der så endelig en positiv test da jeg igen testede nede hos lægen.

Anmeld

9. marts 2010

mortilfreja

Hej..

Er lige lidt nysgerrig efter at vide om du har fået svar på blodprøven???

Kram

Anmeld

9. marts 2010

Spirit

Ja. den var negativ.   eller under 2.  skal have taget en ny i morgen.

Anmeld

9. marts 2010

mortilfreja

Spirit skriver:

Ja. den var negativ.   eller under 2.  skal have taget en ny i morgen.

Okay.. Lidt mystisk.. Har du spurgt om du kan blive scannet??

Anmeld

9. marts 2010

Spirit

Ja men de kan ikke scanne når man kun er " 5+4"  de ville ikke kunne se noget på scanningen.

så de vil vente med at scanne til senere.  først vil de tage endnu en bp.

og så scanne senere og så smide mig på p-piller for at starte mens. 

men de vil ikke sætte mig på p-piller endnu når vi ikke ved om der måske er noget derinde.

Anmeld

9. marts 2010

tandbørsten

det var trist, men der er jo stadig håb

jeg mener man siger at hvis den er over 5 er man gravid :-)

jeg skal nok krydse fingre for dig

Anmeld

10. marts 2010

Spirit

BP var det samme i dag.... under 2.

men mine bryster gør virkelig NAS nu.  og det vælter ud med udflåd.

nå men hvis jeg stadig har det sådan her i starten af næste uge skal jeg ringe til lægen igen og så vil de undersøge mig.

for 12 dage over mens-tid (5+5)  og med de symptomer så fatter de heller ikke en skid. nøjagtig lige som mig. hehe

Anmeld

21. april 2011

ilmdj

Spirit skriver:

BP var det samme i dag.... under 2.

men mine bryster gør virkelig NAS nu.  og det vælter ud med udflåd.

nå men hvis jeg stadig har det sådan her i starten af næste uge skal jeg ringe til lægen igen og så vil de undersøge mig.

for 12 dage over mens-tid (5+5)  og med de symptomer så fatter de heller ikke en skid. nøjagtig lige som mig. hehe

er der mere i sagen???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.