10 dage over tid og negativ test hjælp please

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16.757 visninger
20 svar
0 synes godt om
8. marts 2010

Spirit

Hejsa

Jeg er ny herinde, håber i vil hjælpe mig lidt.

Jeg skulle have haft mens for 10 dage siden, men den er ikke dukket op. jeg har periodisk ømme nippels og svimmelhed, mine mens smerter er aftaget. har også niv i underlivet. og tisser sjatter tit.

Jeg har selv testet med alle mulige tests. men de er negative eller har skyggestreger. ingen af dem bliver positive.

Jeg var hos lægen idag og fik lavet en test dernede men den var også negativ.  og så var lægen så uhøflig og sagde til mig at jeg skulle købe en hund... for at tænke på noget andet.  skal lige sige at jeg allerede har prøvet det trick og det virker ikke.  har også 3 katte og det virker heller ikke. hehe.

Jeg går og venter på svar på en blodprøve jeg har fået taget idag.

Er der nogle der har positive historier fra deres eget liv der ligner min situation de vil dele med mig ??

Hilsen karina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

*A*

Jeg har en veninde som rejste væk i 2 måneder sammen med hendes kæreste. Hun blev gravid mens de var ude og rejse. Hu ntror at det var fordi de begge slappede af og tænkte på helt andre ting end baby, ægløsning osv.

Anmeld

8. marts 2010

tandbørsten

hej,

er din cyklus ellers normalt stabil ?? ved du hvornår du havde æl ?

måske du har haft æl sent og dermed din mens også er forsinket? eller du tester positivt senere :-)

hvad siger din fornemmelse ? følser du dig gravid ?

jeg er selv gået 4 dage over tid, ingen mens men hellerik ingen positive test, jeg tror bare min cyklus driller eller at jeg hopper en cyklus over..

Anmeld

8. marts 2010

Spirit

Det er først nu at jeg er begyndt at tænke over det... for jeg vil mene det er underligt at jeg aldrig har gået over tid og så lige pludselig... bang... ingen mens og ingen postive test.  men masser af symptomer.

Jeg har rigelig af andre ting at tænke på, så det er ikke det der er problemet.

problemet er at jeg ikke forstår hvad der sker.  jeg er snot forvirret.

Jeg har rimlig regelmæssig cyklus. 28 dag ca.  jeg ved ikke hvornår jeg havde æl. men vi sexede løs hver 2 dag hele måneden.  griner.

Jeg ved ikke fornemmelsen.... jeg føler mig gravid nogle gange og andre gange gør jeg ikke.

Anmeld

8. marts 2010

tandbørsten

nogen tester bare positiv ret sent, i går læste jeg om en som skulle gå præcis 2 uger over tid for at kunne få en meget svag streg så det kan altså lade sig gøre at du er gravid men ikke kan teste positivt, det er jo forskelligt hvor hurtigt vi kvinder producere hcg :-)

jeg krydser fingre for dig :-)

men ellers er det altså meget normalt at man skal opleve at mens springer over eller bliver forsinket engang imellem.

Anmeld

8. marts 2010

Spirit

Ja hende læste jeg også om. Der er nogle der er heldige. :-)

Håber da også jeg er en af dem- hehe- Det er bare underligt hvis man kan springe en mens over. når man aldrig har gået over tid eller noget før. min mens skal sku nok sørge for at komme normalt.  typisk.  men denne gang. niks nej ingenting.

Anmeld

8. marts 2010

LRJ

Jeg gik næsten 4 uger over tid før jeg kunne testes positiv og det var ved en blodprøve ved lægen, Alle graviditetstestene jeg havde taget havde alle vist negativ, selv den ved lægen..

Men ja det skulle være meget normalt at springe en enkelt periode over, eller bliver forsinket en gang imellem 

men det kan jo os godt være at du er gravid 

Anmeld

8. marts 2010

tandbørsten

jeg ville se tiden lidt an, test igen om et par dage hvis du kan vente så længe :-)

jeg tester igen om et par dage, hvis ikke jeg får min mens, eller begynder jeg at teste for æl og går derved udfra at min mens springer over denne gang..

men ja det er til at blive sindsyg af alt det uvisse !

jeg krydser fingre for dig

Anmeld

8. marts 2010

Faith

Jeg kan ikke rigtig svare dig på dine spørgsmål, men vil da bare lige sige at det da var en totalt åndssvag kommentar at komme med "køb en hund".  Det er sådan en kommentar der osse kunne sætte mit pis i kog i sin tid.

Håber du finder ud af hvad der er galt, og håber selvfølgelig for dig at den er positiv.

Held og lykke!

Anmeld

8. marts 2010

Spirit

Jeg har forresten glem at skrive at det vælter ud af mig med hvidt udflåd.

Det er så meget så jeg bliver nødt til at have bind på.  og nogle gange er jeg i tvivl om mens er kommet fordi det render ud af mig. som mens gør. men så er det bare udflåd.

min kæreste siger jeg har fået en lille top mave. hehe.

Nå men håber BP i morgen siger noget positivt.

Ja det er bare det tarveligste at sige... køb en hund.   Jeg har sku købt en hund så drop det dumme sygeplejske. 

hvis jeg skal til lægen igen ber jeg om en anden. for hende der holder jeg da bare ikke ud.  griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.