Så blev han sgu et helt halvt år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2010

birgittemarie

Hvor er han altså en lækker dreng med meget kloge, voksenøjne, I might add.

Og Stella er jo smuk som altid.

Dejlige pics Tun og tusind tak for, at du lagde dem ud, så vi kunne se dem!

Jeg har forresten kig på det her cremefarvede totales billiges dåbsjakkesæt fra din mors butik. Hvad havde Paw på til dåben? Jeg kan ikke huske billederne...

Knus Birgitte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2010

Tynen

birgittemarie skriver:

Hvor er han altså en lækker dreng med meget kloge, voksenøjne, I might add.

Og Stella er jo smuk som altid.

Dejlige pics Tun og tusind tak for, at du lagde dem ud, så vi kunne se dem!

Jeg har forresten kig på det her cremefarvede totales billiges dåbsjakkesæt fra din mors butik. Hvad havde Paw på til dåben? Jeg kan ikke huske billederne...

Knus Birgitte

Tark, BM

Hvad er det for en du har kig på?

Paw havde en dragt på magen til den her:

http://sweetdesign.dk/product_info.php?cPath=158_201&products_id=1269 med et par rettelser

Jeg syntes at det var for koldt med korte ærmer, så bad min mor lave en med lange ærmer og så med grønne striber.
Desuden syntes jeg at hattens kant var alt for høj, så den forkortede hun også.
Han fik broderet navn bagpå dragtens kant.

Vedhæfter lige et billed elelr 3 af dragten (Har ikke et fullsize af den lige pt ):

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. marts 2010

birgittemarie

Nååårh ja, nu kan jeg godt huske den lille, fine matrosdragt.

Han er så fin og dukken også.

Er det din mor, der syr selv??

Det er den her, jeg er forelsket i:

http://alfeunger.dk/product_info.php?cPath=268&products_id=1940

Anmeld

10. marts 2010

Tynen

birgittemarie skriver:

Nååårh ja, nu kan jeg godt huske den lille, fine matrosdragt.

Han er så fin og dukken også.

Er det din mor, der syr selv??

Det er den her, jeg er forelsket i:

http://alfeunger.dk/product_info.php?cPath=268&products_id=1940

Ja, det er min mor der har syet - Er du vimmer?! Jeg tror jeg ville smadre både stof, fingre og maskine hvis jeg satte mig bag rattet på sådan en tingest

Nårrrh... Jamen så forstår jeg jo bedre at jeg ikke kunne finde noget i cremefarvet.
Jeg sad inde på den anden side.
Troede det var den her du havde kig på:
http://sweetdesign.dk/product_info.php?cPath=158_160&products_id=624

Det blievr spændende at se hvad du ender med. Jeg troede faktisk at du selv ville kreere noget
Du er da helt vildt kreativ!

Anmeld

10. marts 2010

birgittemarie

Tynen skriver:

Ja, det er min mor der har syet - Er du vimmer?! Jeg tror jeg ville smadre både stof, fingre og maskine hvis jeg satte mig bag rattet på sådan en tingest

Nårrrh... Jamen så forstår jeg jo bedre at jeg ikke kunne finde noget i cremefarvet.
Jeg sad inde på den anden side.
Troede det var den her du havde kig på:
http://sweetdesign.dk/product_info.php?cPath=158_160&products_id=624

Det blievr spændende at se hvad du ender med. Jeg troede faktisk at du selv ville kreere noget
Du er da helt vildt kreativ!

Det er da helt vildt! Hvordan i himlens navn, kan hun fremstille et helt jakkesæt så billigt?? hun får da ingen løn ud af det overhovedet, gør hun?

Jeg gider ikke give mig i kast med at sy et jakkesæt til poden selv, når jeg kan få sådan et fint et til den pris fra din mors hånd!

Anmeld

10. marts 2010

Tynen

Det er da helt vildt! Hvordan i himlens navn, kan hun fremstille et helt jakkesæt så billigt?? hun får da ingen løn ud af det overhovedet, gør hun?

Jeg gider ikke give mig i kast med at sy et jakkesæt til poden selv, når jeg kan få sådan et fint et til den pris fra din mors hånd!

Hooov, jeg mikser vist tingene sammen

Altså hun har syet Paws dragt fra bunden af, men det du har kig på er noget hun får leveret fra et firma i England - Jeg misforstod vist bare dit spørgsmål

- Og jeg forstår til fulde at man ikke lige har overskuddet til at sætte sig ved roret og kreere noget dåbstøj.
Seriøst, så var jeg ved at få stress over at tænke på hvad jeg selv skulle iklæde mig

Anmeld

10. marts 2010

birgittemarie

Hooov, jeg mikser vist tingene sammen

Altså hun har syet Paws dragt fra bunden af, men det du har kig på er noget hun får leveret fra et firma i England - Jeg misforstod vist bare dit spørgsmål

- Og jeg forstår til fulde at man ikke lige har overskuddet til at sætte sig ved roret og kreere noget dåbstøj.
Seriøst, så var jeg ved at få stress over at tænke på hvad jeg selv skulle iklæde mig

Nå, Gud ske lov! Jeg var da lige ved at få dårlig samvittighed over de priser, jeg tager for at sy.

Men hun er knaldeme dygtig, din mutti anyways. Det er så sødt, det lille matrossæt.

Og så fik du lige sat min stress i vejret også. Jeg havde lykkeligt glemt, at jeg også skal med til festen. Jaaaaahrmen for fanden, jeg kan jo ikke være i NOGET af mit tøj og desuden skal jeg kunne amme. Øv, det var alligevel at foretrække at holde dåben, som vi gjorde med NM,  da hun var næsten et år.

Good times for én, hvis krop pure nægter at smide et eneste graviditetskilo, før amningen er ovre. Mærkeligt hormon irriterende pjat. Dobbelt og så gider jeg bare ikke optræde på et eneste dåbsbillede.

Hmmm, måske man skulle gå helkropsmuslim til dåben...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.