Så blev han sgu et helt halvt år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.572 visninger
26 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Tynen

Og wow! Hvor blev tiden lige af??!

Vil egentlig ikke rigtig noget med det her indlæg, udover at fortælle at min lille baby faktisk ikke er så lille længere.
Det er ikke til at fatte at det er et halvt år siden at han kom og overtog familiestyret herhjemme sammen med Stella.

Det går egentlig rigtig godt!
Han er en kæmpe ved siden af Stella, vokser og trives som han skal, men hold op hvor glæder jeg mig til han kan komme rundt selv!
Det går ellers rigtig stærkt og han har kunnet sidde selv i en måneds tid nu, så nu må vi se hvor længe der går før han kan kravle.
Stella er (Stadig) rigtig glad for ham og giver ham kys og kram flere gange om dagen.
Samtidig kan Paw få rigtig meget tid til at gå med at observere Stella og han er begyndt at grine højlydt når hun fx. hopper, synger eller danser foran ham.
Stella elsker så til gengæld at gøre det samme som ham - Trille rundt, ligge på maven ved siden af ham osv.

Han bruger str. 74/80 i tøj og vejer 8 kg. Stella bruger nu str. 92/98 og vejer 12 kg. så der er faktisk ikke så meget til forskel udover alderen
- Desværre er han nærmest mere skaldet end da han kom ud, hvilket jeg ikke er særlig tilfreds med

I får lige "lidt" billeder fra de sidste 2 mdr. (Selvom jeg ellers gik i protest her den anden dag     )

- Skal som bonusinfo måske lige nævne at det altså mest er Stella der bruger gåstolen - Paw har kun siddet til pynt deri 2 gange 
Hun er gået lidt i babymode efter barnedåben med dertilhørende gaver.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Nadi

Har faktisk ikke rigtig så meget at sige end for pokker hvor har du nogle dejlige børn!

Det er bare ren familie Morteh Korch idyl på Borgvold 

Anmeld

7. marts 2010

linemus

8. marts 2010

Loggidut

aj hvor er det bare nogle gode billeder!

og kors hvor han ligner sin søster...ha ha.

og om han mangler hår eller ej..det er da totalt lige gyldigt...han er da super dejlig!

hmmmm...er det forresten stadig WANDER SPRAY der holder krøllerne af Stellas hår? eller er de helt forsvundet?

vi kæmper stadig med et umuligt garn her i huset!

Anmeld

8. marts 2010

Hyner

Beautiful, bedre siges det vel ikke... Nøj nogle skønno unger I har....  Wow sikke et par charmører, MUMS..

Knus herfra

Anmeld

8. marts 2010

Anja

Sikke nogle lækre unger, du har dig

Anmeld

8. marts 2010

Joan ( Smallie )

Fuck dem har du altså bagt godt. De er bare for lækre.

Syntes ikke det gør noget han ikke rigtig har noget hår han bliver bare lige lidt mere fræk at se på.

Men stolt det kan du helt sikkert være.

Anmeld

8. marts 2010

..

Smukke lækre unger

Anmeld

8. marts 2010

BellaT

Tillykke med det ½ år! De unger ser altså bare så søde og yndige og frække ud.

Skønt at Stella kan lide storesøster-rollen.

Anmeld

8. marts 2010

Marco2

Dejlige pics Tunis.

Og lækre unger du har fået produceret der

Og din fortælling giver én lidt optimistisk syn på at det godt kan gå med 2 børn. Vi har dog sat projektet på "ved-ikke-om-vi-skal-ha-flere-børn" - mode...

AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.