Så blev han sgu et helt halvt år :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

Muffinmus

jep, tiden går, men sådan er det vel bare her 2 gang:-)

Lækre billeder og kan se han mere og mere ligner stella...sjovt nok...og ja, han er sgu mere skaldet end Tor nu tror jeg, det har du godt af:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Millebasse

Hold da op, er der allerede gået et halvt år??!!

Sikke nogle skønne billeder, lækre unger du har

Anmeld

8. marts 2010

Lulle25

Skønne unger og dejligt med billeder.

Synes det er skægt at både Paw og Peter ikke har noget hår og Stella og Mathilde har meget hår, det må være de drenge.

Og dejligt Stella er så glad for Paw sådan er det også her Mathilde kysser krammer og elsker bare sin lillebror (Gør Cecilie også). Peter bliver først puttet efter Mathilde så han er med inde o læse godnat historie og synge godnat sang og nu står han ved hendes tremmeseng og kysser hende godnat mellem tremmerne og så griner de bare helt vildt Synes bare det er så skønt og sådan er det bare hver dag.

Nå lige lidt fra os. Men skønt at høre det går godt ved jer og hvor har du bare stadig nogle skønne skønne børn

Knus

Anmeld

8. marts 2010

Tynen

Loggidut skriver:

aj hvor er det bare nogle gode billeder!

og kors hvor han ligner sin søster...ha ha.

og om han mangler hår eller ej..det er da totalt lige gyldigt...han er da super dejlig!

hmmmm...er det forresten stadig WANDER SPRAY der holder krøllerne af Stellas hår? eller er de helt forsvundet?

vi kæmper stadig med et umuligt garn her i huset!

Jeg ved ikke om det er sprayen der gør at håret er ved at give op eller om hun bare er ved at vokse fra det
Har måske også en ide om at det er længden på håret der gør at det ikke krøller så meget mere

Synes du virkelig de ligner hinanden?
Jeg kan slet ikke se det, men mon ikke man kigger efter nogle helt andre træk, når man ser dem hver dag?!

Anmeld

8. marts 2010

Tynen

Joan ( Smallie ) skriver:

Fuck dem har du altså bagt godt. De er bare for lækre.

Syntes ikke det gør noget han ikke rigtig har noget hår han bliver bare lige lidt mere fræk at se på.

Men stolt det kan du helt sikkert være.

Det KUNNE nu ellers være rart hvis han havde lidt hår til at flytte fokus fra familiesvagheden fra min side af familien

(Og her tænker jeg på ørerne      )

Anmeld

8. marts 2010

Joan ( Smallie )

Tynen skriver:

Det KUNNE nu ellers være rart hvis han havde lidt hår til at flytte fokus fra familiesvagheden fra min side af familien

(Og her tænker jeg på ørerne     )

Nej ven han er helt som han skal være. Lækker og en rigtig frækkert

Anmeld

8. marts 2010

Tynen

Marco2 skriver:

Dejlige pics Tunis.

Og lækre unger du har fået produceret der

Og din fortælling giver én lidt optimistisk syn på at det godt kan gå med 2 børn. Vi har dog sat projektet på "ved-ikke-om-vi-skal-ha-flere-børn" - mode...

AG

Det KAN lade sig gøre!
For mit vedkommende skulle jeg bare lige igennem de første 3 mdr.
Jeg syntes virkelig at de trak tænder ud.
Men det er simpelthen så skønt nu og jeg nyder virkelig vores familie på 4.
Jeg har en formodning om at det bliver bedre og bedre for hver måned  (Men gad vide om dem med flere børn sidder og griner af mig nu    )

Jeg håber at I finder ud af en beslutning som I bliver glade for.
Det er jo heldigvis ikke noget man behøver at beslutte lige med det samme

Anmeld

8. marts 2010

Tynen

MariaE skriver:

og ja, han er sgu mere skaldet end Tor nu tror jeg, det har du godt af:-)

ELG!

Pas nu på at du ikke får sat en udfordring i gang... Vi skal vel ikke til at måle hår næste gang vi ses

Anmeld

8. marts 2010

Tynen

Lulle25 skriver:

Skønne unger og dejligt med billeder.

Synes det er skægt at både Paw og Peter ikke har noget hår og Stella og Mathilde har meget hår, det må være de drenge.

Og dejligt Stella er så glad for Paw sådan er det også her Mathilde kysser krammer og elsker bare sin lillebror (Gør Cecilie også). Peter bliver først puttet efter Mathilde så han er med inde o læse godnat historie og synge godnat sang og nu står han ved hendes tremmeseng og kysser hende godnat mellem tremmerne og så griner de bare helt vildt Synes bare det er så skønt og sådan er det bare hver dag.

Nå lige lidt fra os. Men skønt at høre det går godt ved jer og hvor har du bare stadig nogle skønne skønne børn

Knus

Årh! Jeg ville simpelthen blive så rørt, hvis det var mine unger der kyssede go´nat gennem tremmerne

Fedt med sådan en update!
Jeg elsker at læse lidt om hvordan det (måske) bliver når mindstebarnet bliver lidt ældre

Og det hår der.. Nu ved jeg ikke om du var/er synderligt generet af det, men det går mig virkelig på
Jeg ved godt at han er en dreng, meeeeen.... Alligevel?!
Sjovt at der er sådan en forskel på børnene.

Anmeld

8. marts 2010

Tynen

Og I andre: Tak for jeres søde ord!
Det´luner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.