Robust klapvogn - men hvilken ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. marts 2010

Fam. Madsen

Maise skriver:

hvad koster den og hvor kan den købes ?

DEn kan købes i ønskebørn mener vi gav 1600kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. marts 2010

Tjuls

Loke bruger ikke klapvogn længere, men vi havde en                      ABC Pramy Luxe og var enormt glad for den.. Det er den eneste han har haft og   har ikke været problemer med den en eneste gang..

"Pramy Luxe klapvognen er udført i aluminium for at minimere vægten og maksimere holdbarheden. Pramy Luxe er designet med blandt andet reflekser, 5-punktsele og ventilation i kalechen for at gøre turen både sikker og behagelig. Kalecheklapvognen har et liggemål på 90 cm og er udført i både vand- og vindtæt materialle, så dit barn kan komme med på tur, uanset vejret. Styret er svingbart og kan justeres i højden. Desuden fylder den et minimum, når den klappes sammen"

Mener den kostede 2999,- + lidt ekstra til regnslag, parasol osv.

Vi havde den dog i disse farver

Anmeld

9. marts 2010

Maise

Tjuls skriver:

Loke bruger ikke klapvogn længere, men vi havde en                     ABC Pramy Luxe og var enormt glad for den.. Det er den eneste han har haft og   har ikke været problemer med den en eneste gang..

"Pramy Luxe klapvognen er udført i aluminium for at minimere vægten og maksimere holdbarheden. Pramy Luxe er designet med blandt andet reflekser, 5-punktsele og ventilation i kalechen for at gøre turen både sikker og behagelig. Kalecheklapvognen har et liggemål på 90 cm og er udført i både vand- og vindtæt materialle, så dit barn kan komme med på tur, uanset vejret. Styret er svingbart og kan justeres i højden. Desuden fylder den et minimum, når den klappes sammen"

Mener den kostede 2999,- + lidt ekstra til regnslag, parasol osv.

Vi havde den dog i disse farver

tak for tippet . Den ser lækker ud. sendte manden til harald nyborg efter job for at købe den billige version. Er sgu nok en nærrigmås. Min barnevogn er dog en lækker Odder Alcantara, men også købt brugt. Man skulle tro jeg var jyde, men nej.

Men rart at vide hvad I har så jeg kan købe en anden når det måske viser sig at det er noget lort jeg har købt. Andre her på baby har dog god erfaring med Branford klapvognen fra harald nyborg, så jeg tog chancen

Anmeld

9. marts 2010

Maise

Malthesmoar skriver:

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7354&n=10

Så er den købt, sendte manden afsted efter job. skal pakke den ud en af dagene, glæder mig til at bruge den, og lever den kun i 2 års tid er det også ok, for så køber vi bare en ny billig en. Kan jo nå at købe mange billige inden vi når op på 4000-5000 tusind som de flotte mærkevarer klapvogne koster. Tak for tippet

Anmeld

9. marts 2010

Tjuls

Maise skriver:

tak for tippet . Den ser lækker ud. sendte manden til harald nyborg efter job for at købe den billige version. Er sgu nok en nærrigmås. Min barnevogn er dog en lækker Odder Alcantara, men også købt brugt. Man skulle tro jeg var jyde, men nej.

Men rart at vide hvad I har så jeg kan købe en anden når det måske viser sig at det er noget lort jeg har købt. Andre her på baby har dog god erfaring med Branford klapvognen fra harald nyborg, så jeg tog chancen

Jeg kender en enkelt der har den, og hun har også været ganske tilfreds med sin.. Så måske er den god nok

Ved bare vi var super glade for vores

Anmeld

10. marts 2010

Malthesmoar

Maise skriver:

Så er den købt, sendte manden afsted efter job. skal pakke den ud en af dagene, glæder mig til at bruge den, og lever den kun i 2 års tid er det også ok, for så køber vi bare en ny billig en. Kan jo nå at købe mange billige inden vi når op på 4000-5000 tusind som de flotte mærkevarer klapvogne koster. Tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.