Robust klapvogn - men hvilken ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.444 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. marts 2010

Maise

Som overskriften lyder vil jeg gerne høre jeres erfaringer i robuste klapvogne. Skal ved næste børnecheck købe en. Den skal være robust da jeg elsker at gå ture i skov, strand og kuperet terræn. Dertil skal den have et styr der kan vendes så barnet kan kigge begge veje.

Forslag ? evt. en du har set på tilbud ?

KH Maise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Lærke & Lucas

Maise skriver:

Som overskriften lyder vil jeg gerne høre jeres erfaringer i robuste klapvogne. Skal ved næste børnecheck købe en. Den skal være robust da jeg elsker at gå ture i skov, strand og kuperet terræn. Dertil skal den have et styr der kan vendes så barnet kan kigge begge veje.

KH Maise

Vi har en Emmaljunga Cerox som er super. Styret kan vendes i begge retninger og den er rigtig robust, vi er glade for den.

Anmeld

7. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

vi har også emmaljunga cerox 360'.

Den har været med til hundemarch, gennem skov - langs strand - grus osv.

De svingbare hjul kan jo låses. Vi har vendbart styr men vender hellere overdel'en rundt. Da det er nemmere, da den har låse/løft i et og samme greb.

Men ville råde dig til at køre ud og mærke/prøve og føle de forskellige. Prøve at have den i bil, klappe sammen, prøve køre den.

Her er vores, taget idag - tom som regl.... Ej, var på tarzan bane...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. marts 2010

Malthesmoar

Maise skriver:

KH Maise

Købte en fra Jem&Fix til 599,-

SUPER klapvogn til dine formål

Langt liggemål

Skøn robust

Vores har været med på div ferier uden problemer trods den hårhændede behandling v rejse

KUNtil den vogn til de få penge

Anmeld

7. marts 2010

Malthesmoar

Malthesmoar skriver:

Købte en fra Jem&Fix til 599,-

SUPER klapvogn til dine formål

Langt liggemål

Skøn robust

Vores har været med på div ferier uden problemer trods den hårhændede behandling v rejse

KUNtil den vogn til de få penge

Anmeld

7. marts 2010

Malthesmoar

8. marts 2010

Maise

Lærke 2009 skriver:

Vi har en Emmaljunga Cerox som er super. Styret kan vendes i begge retninger og den er rigtig robust, vi er glade for den.

ja den super lækker. Synes bare det er mega dyrt, selvom det er god kvalitet og den kan holde i mange år. hmm jeg må tænke. men tak for tippet. Måske den kommer på tilbud en dag

Anmeld

8. marts 2010

Maise

Frederic's moar skriver:

vi har også emmaljunga cerox 360'.

Den har været med til hundemarch, gennem skov - langs strand - grus osv.

De svingbare hjul kan jo låses. Vi har vendbart styr men vender hellere overdel'en rundt. Da det er nemmere, da den har låse/løft i et og samme greb.

Men ville råde dig til at køre ud og mærke/prøve og føle de forskellige. Prøve at have den i bil, klappe sammen, prøve køre den.

Her er vores, taget idag - tom som regl.... Ej, var på tarzan bane...

wow den er flot, men også dyr, men rart at vide hvad i er glade for så jeg har noget at gå efter når vi skal shoppe sådan en.

Anmeld

8. marts 2010

Maise

Malthesmoar skriver:

http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=7354&n=10

WOW det var billigt især i forskel til emmaljunga cerox som et par stykker har forslået. JA der er sikkert også stor forskel på hvor længe de holder, ruster osv. Men til den pris kan man da næsten ikke lade være. ER der ekstra hjul til den ?

Anmeld

8. marts 2010

Malthesmoar

Maise skriver:

WOW det var billigt især i forskel til emmaljunga cerox som et par stykker har forslået. JA der er sikkert også stor forskel på hvor længe de holder, ruster osv. Men til den pris kan man da næsten ikke lade være. ER der ekstra hjul til den ?

Nej ingen rust, der er 4 gummihjul ved dog ikke om man ka købe extra

Mvh

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.