Robust klapvogn - men hvilken ?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

Maise

Malthesmoar skriver:

Nej ingen rust, der er 4 gummihjul ved dog ikke om man ka købe extra

Mvh

ok, tror jeg tager op og kigger på den i morgen i Slagelse. Det er jo så billigt at man jo bare kan købe en ny om et år eller mere hvis den går i stykker. Hvor længe har du haft din ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

Malthesmoar

Maise skriver:

ok, tror jeg tager op og kigger på den i morgen i Slagelse. Det er jo så billigt at man jo bare kan købe en ny om et år eller mere hvis den går i stykker. Hvor længe har du haft din ?

Haft den ca 1½år

Havde en Basson før, denne er laaaagt federe(pænere)

Mvh

Anmeld

8. marts 2010

trunte89

vi har også emmaljunga cerox 360'.

Den har været med til hundemarch, gennem skov - langs strand - grus osv.

De svingbare hjul kan jo låses. Vi har vendbart styr men vender hellere overdel'en rundt. Da det er nemmere, da den har låse/løft i et og samme greb.

Men ville råde dig til at køre ud og mærke/prøve og føle de forskellige. Prøve at have den i bil, klappe sammen, prøve køre den.

Her er vores, taget idag - tom som regl.... Ej, var på tarzan bane...

Sådan en har vi også, og ElSKER den! Den er super let at køre, og køre godt over det hele synes jeg.

Fandt den på tilbud til 'kun' 3500. Men ellers kan du måske kigge brugt?

Anmeld

8. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Maise skriver:

wow den er flot, men også dyr, men rart at vide hvad i er glade for så jeg har noget at gå efter når vi skal shoppe sådan en.

VVi har aldrig haft barnevogn, men købte denne og en voksi.

Anmeld

8. marts 2010

Maise

trunte89 skriver:

Sådan en har vi også, og ElSKER den! Den er super let at køre, og køre godt over det hele synes jeg.

Fandt den på tilbud til 'kun' 3500. Men ellers kan du måske kigge brugt?

ja det var da en mulighed at købe den brugt. tak for tippet

Anmeld

8. marts 2010

Maise

Frederic's moar skriver:

VVi har aldrig haft barnevogn, men købte denne og en voksi.

ja det har jeg egentlig også fortrudt lidt at vi ikke gjorde. vi bor i lejlighed og der er jeg dog glad for at hun kan sove i en brugt billig barnevogn jeg har købt på altanen. Er glad for min barnevogn jeg bruger på gaden, men kunne godt have nøjes med en god klapvogn og så voksiposen som du siger.

Anmeld

8. marts 2010

Fam. Madsen

Vi har en Shark Klapvogn rigtig lækker vogn med et liggemål på 97cm den har vendbar styr og fyldet næsten ikke noget når den er klappet sammen. vi går meget tur i skoven og ligene..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. marts 2010

Mor til Frederic og Freya

Maise skriver:

ja det har jeg egentlig også fortrudt lidt at vi ikke gjorde. vi bor i lejlighed og der er jeg dog glad for at hun kan sove i en brugt billig barnevogn jeg har købt på altanen. Er glad for min barnevogn jeg bruger på gaden, men kunne godt have nøjes med en god klapvogn og så voksiposen som du siger.

Vi bor også i lejlighed og blev rådet til at vælge barnevogn fra og vi har ikke fortrudt det.

Har også en 20 årig gammel odder stående på altan.

Anmeld

8. marts 2010

Maise

Fam. Madsen skriver:

Vi har en Shark Klapvogn rigtig lækker vogn med et liggemål på 97cm den har vendbar styr og fyldet næsten ikke noget når den er klappet sammen. vi går meget tur i skoven og ligene..

hvad koster den og hvor kan den købes ?

Anmeld

8. marts 2010

Maise

Frederic's moar skriver:

Vi bor også i lejlighed og blev rådet til at vælge barnevogn fra og vi har ikke fortrudt det.

Har også en 20 årig gammel odder stående på altan.

Ja elsker Odder har to af slagsen, dog begge købt brugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.