Rygning og småbørn .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Aj,altså,jeg ved virkelig ikke hvordan pokker det er lykkedes mig at total billede-spamme her.Det er jeg virkelig ked afDet er totalt mærkeligt...jeg havde sat den stationære computer til et stykke tid tidligere,og sad så med den bærbare om aftenen,men det burde da ikke kunne lade sig gøre...nå,men anyways,det er så Alexander

Nej,det går mig også på i den grad med det rygning,jeg jeg fatter ikke at de må.Vi har snakket med hende om det,men så længe de ikke ryger når børnene er der,er det helt lovligt.At der så ingen døre er i huset,og køkken-alrum-stue går ud i et,det er pokkers uheldigt.Vi er godtnok skrevet op til en anden,men nu har han gået der i 4 mdr.,og han er så glad både for hende og de andre børn,så det er svært at finde ud af hvad man lige skal gøre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2010

MariaJ

I princippet nej, men synes jo det er lidt af ret dilemma når det drejer sig om nærmeste familie. Min far ryger indenfor, og er på mange måder en ganske vanskelig og firkantet person, der altså ikke har tænkt sig at lade være med at ryge pga sine børnebørn. Mine søskende har tilsammen otte børn i alle aldre, og der bliver røget indenfor hos mine forældre, når de er på besøg. Jeg kan ikke forestille mig det bliver anderledes, når vores baby kommer. Når alt kommer til alt sætter jeg nok det at vores barn får et godt forhold til sin morfar over om der er røg i hjemmet, og uanset bor vi så langt væk, at det er få dage om året der er tale om. Jeg ville ikke vælge pasning til daglig et sted, hvor der bliver røget, og der er ikke rigtig andre rygerhjem i vores omgangskreds/familie, hvor spørgsmålet er relevant.

Maria 33+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.