ah okay, på den måde, vidste ikke der var mode i rygning 
Tja her ryger manden stadig indenfor, men det er kun indtil kontoret i kælderen er færdigt så ryger han udenfor, af hensyn til mig, og når vi får en lille.
synes da helelr ik det er så godt og har jo selv været ryger, men synes ikke man kan tillade sig at bede folk om ikke at ryge i deres eget hjem, men bare spørge pænt og håbe de vil gå ud. Men vil så også sige ejg ikke er så sippet at jeg ikke ville tage børnene med ind i et rygerhjem, selvom de går ud og der lgter af røg, tænker at de jo ikke er anderledes end bilos og så meget andet som er mindst lige så skadeligt, så tja jeg ville nok sige de gange man besøger folk, ville jeg ikke tvinge dem ud, mm de selv vil, men er det hos os må folk altså gå ud, lige nu må folk også kun ryge i det lille kontor hvor sugeren er, og er blevet respekteret, men er spændt på om der kommer protester når vi holder helt røgfri hus, specielt i vinter halvåret 
Synes også det er dejligt der mange steder ikke må ryges, undres så over der godt må ryges nogle steder i de små rum, hvor man er flere på samme sted, og at folk står steder som udenfor Føtex, ret "lækkert" at kigge på tingene udenfor mens man bliver ost ind i hovedet 
KaMa skriver:
At ryge indenfor. Kender ingen, som gør det mere. Selv dem, der altid har røget, de går nu udenfor ved deres eget hjem.
Det er jo gået op for folk, at røgpartikler også er skadelige, og man derfor ikke kan tillade sig at udsætte andre for det. Heller ikke hjemme hos dem selv. Det er jo ikke for sjovt, at vi har et så omfattende rygeforbud i Dk.
Eller måske er det fordi, at selv rygerne er blevet træt af lugten. Man møder den jo heldigvis ikke mere i det offentlige rum.