Rygning og småbørn .

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2010

Kvindemin

Anonym skriver:

Ville du ??

Mine børn kommer ikke i nærheden af røg, bliver der røget i et hjem, så holder jeg mig væk (medmindre der er til at holde ud og være, og at der bliver røget ude når vi kommer) - og det respektere alle i vores familie..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2010

Dansker i England

Sålænge der ikke bliver røget på samme tid, som lillepigen er der, er det ok for mig. Jeg ryger selv indenfor om aftenen, når hun er kommet i seng. Jeg sidder ud af et åbent vindue  den anden ende af huset, men ville aldrig gøre det før efter sengetid om aftenen. Derudover har jeg eddike til at stå rundt om i huset, så det lugter ikke af røg herhjemme. Men altså, lugten er en ting - røgen noget helt andet, som en anden også skrev.

Anmeld

7. marts 2010

Vial

Nej, det ville jeg ikke tillade. Dem i min familie, der ryger er heldigvis så fornuftige, at de går uden for, når de ryger - altid - også når der ikke er gæster. Røgpartikler som sidder i rummet er også skadelige.

Jeg kender heldigvis ikke nogle rygerhjem. Er det ikke "so last year"?

Anmeld

7. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg ville aldrig acceptere at der ryges inde, når jeg har min lille baby med på besøg. Men heldigvis er jeg ret sikker på, at der i både min mands og min familie er stor forståelse og opbakning for dette. Jeg ville dog aldrig lade min baby blive passet i et ryger-hjem - simpelthen pga. røgen og lugten!

Anmeld

7. marts 2010

Kløver

Nej, det ville jeg ikke tillade. Dem i min familie, der ryger er heldigvis så fornuftige, at de går uden for, når de ryger - altid - også når der ikke er gæster. Røgpartikler som sidder i rummet er også skadelige.

Jeg kender heldigvis ikke nogle rygerhjem. Er det ikke "so last year"?

undskyld men hvad er "so last year "

Anmeld

7. marts 2010

Vial

Maja84 skriver:

undskyld men hvad er "so last year "

At ryge indenfor. Kender ingen, som gør det mere. Selv dem, der altid har røget, de går nu udenfor ved deres eget hjem.

Det er jo gået op for folk, at røgpartikler også er skadelige, og man derfor ikke kan tillade sig at udsætte andre for det. Heller ikke hjemme hos dem selv. Det er jo ikke for sjovt, at vi har et så omfattende rygeforbud i Dk.

Eller måske er det fordi, at selv rygerne er blevet træt af lugten. Man møder den jo heldigvis ikke mere i det offentlige rum.

Anmeld

7. marts 2010

wamse

KaMa skriver:

At ryge indenfor. Kender ingen, som gør det mere. Selv dem, der altid har røget, de går nu udenfor ved deres eget hjem.

Det er jo gået op for folk, at røgpartikler også er skadelige, og man derfor ikke kan tillade sig at udsætte andre for det. Heller ikke hjemme hos dem selv. Det er jo ikke for sjovt, at vi har et så omfattende rygeforbud i Dk.

Eller måske er det fordi, at selv rygerne er blevet træt af lugten. Man møder den jo heldigvis ikke mere i det offentlige rum.

Min mor ryger indenfor i sit eget hjem, min far gjorde også og min eks-svigermor røg også indenfor, hun kunne faktisk ikke engang lette bagdelen og gå ud for at ryge mens vi var der med Lærke Kender egentlig en del, som stadig ryger indenfor i deres eget hjem, så helt yt er det desværre ikke.

Anmeld

7. marts 2010

Vial

wamse skriver:

Min mor ryger indenfor i sit eget hjem, min far gjorde også og min eks-svigermor røg også indenfor, hun kunne faktisk ikke engang lette bagdelen og gå ud for at ryge mens vi var der med Lærke Kender egentlig en del, som stadig ryger indenfor i deres eget hjem, så helt yt er det desværre ikke.

Så er jeg bare heldig med min omgangskreds og familie. Så er jeg da fri for de konflikter. Ville ikke acceptere røg i nærheden af mine børn.

Husker min storebrors kone for ca. 10 år siden, hun sad og ammede mens hun røg  Dét ville man nok ikke se i dag. Alle hendes unger har da også astma i dag!

Min lillesøster har en svigerfamilie, der nægter at slukke smøgen, når deres lille dreng på nu 3½ mdr er på besøg. Skrækkeligt. Tager hatten af for at hun accepterer det (måske derfor hun har en mand, og jeg ikke har...haha).

Anmeld

7. marts 2010

wamse

KaMa skriver:

Så er jeg bare heldig med min omgangskreds og familie. Så er jeg da fri for de konflikter. Ville ikke acceptere røg i nærheden af mine børn.

Husker min storebrors kone for ca. 10 år siden, hun sad og ammede mens hun røg  Dét ville man nok ikke se i dag. Alle hendes unger har da også astma i dag!

Min lillesøster har en svigerfamilie, der nægter at slukke smøgen, når deres lille dreng på nu 3½ mdr er på besøg. Skrækkeligt. Tager hatten af for at hun accepterer det (måske derfor hun har en mand, og jeg ikke har...haha).

min eks ryger også nu i hans nye lejlighed, og det stinker helt vildt, selv på Lærke´s værelse der henne er stanken enorm

Når vi var på besøg hos min eks-svigerforældre så røg både hans mor, men også min eks mens vi andre sad og hostede til sidst. Synes sgu det er så dårlig stil.

Anmeld

7. marts 2010

Vial

wamse skriver:

min eks ryger også nu i hans nye lejlighed, og det stinker helt vildt, selv på Lærke´s værelse der henne er stanken enorm

Når vi var på besøg hos min eks-svigerforældre så røg både hans mor, men også min eks mens vi andre sad og hostede til sidst. Synes sgu det er så dårlig stil.

Det er nemlig mega dårlig stil!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.