bliver sindssyg (svigermødre)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2008

bette

Susan1978 skriver:

Du kan fortælle hende det er sundt for børnenes hjerner at få en svingtur, hvorfor tror i ellers at ergoterapeuter svinger rundt med børnene..

det stimulerer deres balance og hjerner....

så sving du bare.. helt op i hovedet op hende helst.. :))

og hvad gjorde man i gamle dage når man ikke havde bil... havde man da børnene på nakken når man skulle nogen steder.. ei altså - hvilken tid er hun fra... hihi

held og lykke med din svigermor.. min er også overpyldret, men er ved at pille det af hende..

Susan som burde arbejde..

haah var det en joke eller mener du det seriøst?? det med ergoterapeuter??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Nadi

Jeg tror der er noget om det. Det har også noget med væsken i hjernen at gøre, mener jeg. Ej jeg ved det sgu ikke. Men Susan er klog så jeg tror på det ;)

Mig kan man også bilde ALT ind!!

Anmeld

23. maj 2008

linemus

Det er rigtig nok, at det er super sundt for børnene f.eks. at gynge. Som Susan skriver, stimulerer det deres balance og samtidig hjernen, og gør faktisk at de har lettere ved at lære - også senere i livet. Så sving du bare løs med Mikkel ;) Sebastian har altid fået de vildeste svingture og gyngeture - jo vildere jo bedre - og han har i hvert fald ikke taget skade af det :) Nu jeg tænker på det, har han faktisk en ret go' balance, så det kan være det er det...

Anmeld

23. maj 2008

bette

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] Det er rigtig nok, at det er super sundt for børnene f.eks. at gynge. Som Susan skriver, stimulerer det deres balance og samtidig hjernen, og gør faktisk at de har lettere ved at lære - også senere i livet. Så sving du bare løs med Mikkel ;) Sebastian har altid fået de vildeste svingture og gyngeture - jo vildere jo bedre - og han har i hvert fald ikke taget skade af det :) Nu jeg tænker på det, har han faktisk en ret go' balance, så det kan være det er det...[/citat] jamen så kan sviger sku bare komme an.. så har jeg agumenterne klar.. hee. tak piger.. hvor er i bare dejlige..(L)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.