Åh ja!!!!! Min svigermor havde en overgang svært ved Lasses grænser ang øjenkontakt... hvis han bare veg i 2 sec. "tvang" hun ham ved insisterende at sige hans navn om og om igen, og dreje hans krop, så de fik kontakt igen...
og jeg kunne blive så sur på mig selv, for jeg fik ikke sagt noget til hende!!! Men det skal så siges at, det er bedre nu, hvor han er større og han er mere mobil og tydelig i signalerne, tsk tsk...
- og så kan hun ikke lade ham være hvis han spiser - hun kalder 117 gange og fjoller helt vildt med ham.... og skælder andre ud hvis de gør det????
- hvis min svigerfar har en god kontakt med Lasse, har hun en tendens til at blande sig, så Lasse ikke gider mere - f.eks ved at smide en stofble og hovedet på ham for at lege titte-bøh (?) , kalder højt og insisterende på ham osv....
- Hvis han ikke rækker ud efter hende med det samme når hun kommer (han sidder på min arm f.eks.) - så siger hun: Selvfølgelig skal du over til bedste, og så hiver hun ham ud af hænderne på mig, tsk tsk
Tjaaa, det var vist det jeg lige kunne komme på, så nej - du er ikke den eneste:P
Men jeg er ikke i tvivl om hun elsker ham - hun har bare en underlig m;)åde at gå til ham på nogengange...
Jannie
Anmeld