flere spørgsmål på en gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Lige en update herfra...

Min mens skulle være startet fredag men er stadig ikke kommet og der er ingen tegn på den har tænkt sig at komme...

Prøver ihærdigt ikke at blive alt for begejstret for det kan sagtens være andre årsager end at det endelig er lykkedes for os...

Men tankerne er der bare så meget.. specielt fordi jeg sad og mediterede og pludselig kom der billeder af et foster indeni mig og bagefter et billede af en lille dreng og min kæreste stående med ham... Puha hvor var det virkeligt begyndte at græde lidt af glæde...

Normalt får jeg kun "billeder" hvis jeg i forvejen tænker på bestemte ting inden jeg mediterer men jeg havde fuldkommen klart sind denne gang.. havde overhovedet ikke rigtig tænkt over at min mens var forsinket før det skete...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2011

babyblyp

-Milla- skriver:

Jeg har selv ikke haft mens i 6 mdr. og har fundet ud af at jeg har pcos. Synes du skal foreslå at få taget nogle blodprøver, som viser hvordan dine hormontal ser ud, og ja så henvisning til gyn, som ved mere om det end din egen læge.

Min læge sendte mig hurtigt videre og det er jeg da heldigvis glad for, eftersom det jo viste sig at der var en grund til jeg ikke fik min mens (og ægløsning).

Hvor hurtigt blev du sendt videre til gynækolog. Altså hvor længe havde du ikke haft menstruation?

Anmeld

3. januar 2011

Wampires

HOV, troede det var til mig... sorry

Anmeld

3. januar 2011

babyblyp

Wampires skriver:

HOV, troede det var til mig... sorry

Det er da ellers noget af en omgang du har været igennem!!

for at der er bonus!

Jeg er selv lidt bekymret for at jeg har pco....men måske jeg bare er hysterisk!

Anmeld

3. januar 2011

Wampires

babyblyp skriver:

Det er da ellers noget af en omgang du har været igennem!!

for at der er bonus!

Jeg er selv lidt bekymret for at jeg har pco....men måske jeg bare er hysterisk!

som sagt eneste grund til det blev opdaget hos mig var fordi jeg blev ved med at være hys...

Ellers mente den kvindelige læge at der sagtens kunne gå op til 1 år førend min mens kom efter stop på p-piller og den udeblev fordi jeg var alt for fokuseret på at den ikke kom...

Synes nu at efter 8 mdr har man ret til at være bekymret...

Anmeld

9. januar 2011

Wampires

Update: Tager forbi lægen på tirsdag og spørger om en af sygeplejerskerne ikke vil være søde lige at smide en pind i.. det plejer ikke at være noget problem og vi skal alligevel ned i byen da vi skal handle så vi ender ikke med at bruge mere benzin end ellers... dejligt at det er gratis at teste hos lægen... uhh håber en bestemt sygeplejerske er der for hun er supersød og har snakket med mig fra starten af mit vægttab som jeg begyndte på pga baby-ønsket... Bliver trist når vi flytter at skulle undvære hende...

Anmeld

9. januar 2011

LotteN

Wampires skriver:

Update: Tager forbi lægen på tirsdag og spørger om en af sygeplejerskerne ikke vil være søde lige at smide en pind i.. det plejer ikke at være noget problem og vi skal alligevel ned i byen da vi skal handle så vi ender ikke med at bruge mere benzin end ellers... dejligt at det er gratis at teste hos lægen... uhh håber en bestemt sygeplejerske er der for hun er supersød og har snakket med mig fra starten af mit vægttab som jeg begyndte på pga baby-ønsket... Bliver trist når vi flytter at skulle undvære hende...

Uhhh, hvor spændendne..

Krydser fingre for et er et positivt svar du går hjem med fra lægen

Husk at give en update herinde

Anmeld

9. januar 2011

Wampires

Selvfølgelig kommer der update herinde så snart vi ved besked

Håber virkelig jeg er gravid og at jeg ikke "bare" har fået mig en eller anden underlig mavevirusting der giver mig kvalme i perioder hver eneste dag...

Anmeld

11. januar 2011

Wampires

Der var 2 helt klare streger på testen hos lægen...

Er ikke helt sikker på hvor langt jeg så er henne.. lægen sagde noget med at man regner 14 dage tilbage fra sidste mens men sagde ikke noget om hvor langt jeg så er henne nu...

Han var også ret stresset da der var rimelig mange i åben konsultation idag...

Er super overlykkelig.. har endnu ikke helt fattet det...

ryster lidt på hænderne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.