flere spørgsmål på en gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. september 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Nå så skal jeg til scanning hos gyn på onsdag...

Håber jeg har Ægløsning imorgen af mig selv.. vi har ikke råd til de der sprøjter hvis de virkelig er til de priser jeg indtil videre har set andre skrive om.. aner jo ikke hvad de hedder så kan ikke bare slå det op på medicinpriser.dk...

vores maxbeløb vi lige pt kan bruge på det er 100 kr... og tror desværre det er dyrere end det...

Så onsdag finder vi ud af om det er nu vi skal have børn eller om det forbliver noget vi desværre ikke kan...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. september 2010

Wampires

Nå intet æg denne gang.. Gynækolog mener det måske bare er forsinket så skal til scanning igen på næste onsdag og ellers skal jeg have 3 af Pergotime istedet for 2 i 5 dage...

Håber det ikke da jeg bare med de 2 blev rimelig hys at være sammen med... Håber på der er et æg næste gang...

Anmeld

6. oktober 2010

Wampires

Nå der er stadig ingen æg...

Så nu skal jeg igen igennem en hormontur...

Først Provera i 10 dage og så Pergotime med 3 piller pr. dag i 5 dage...

Gynækologen er stadig positiv stillet overfor at det vil virke...

Men der er jo desværre de der 20-30% hvor det ikke virker på...

Mine æg idag var ca. 1/4 del af hvad de burde være i størrelsen på nuværende tidspunkt..

Anmeld

22. november 2010

Wampires

Venter på svar på blodprøve...

Blodprøven skulle gerne vise at jeg havde ægløsning og syntes gyn sagde noget om at den også allerede ville kunne vise det hvis jeg var blevet gravid.. og ellers så ville den vise lidt om hvorfor ægget ikke droppede som det skulle...

ringer til gyn imorgen og håber de har fået svaret på prøven...

Anmeld

29. november 2010

Wampires

På trods af en ægløsning blev jeg desværre ikke gravid denne gang...

Skal starte på Pergotime igen fra imorgen af.

har fået min mens og er blevet testet hos lægen...

Æv æv...

Anmeld

29. november 2010

Louisiana

Jeg læste lige dine opdateringer igennem... Jeg får heller ikke ægløsning af mig selv, og har også været på Pergotime.

Det er da en lang proces du har været igennem... Du får lige et af mig

Anmeld

30. november 2010

Wampires

Louisiana28 skriver:

Jeg læste lige dine opdateringer igennem... Jeg får heller ikke ægløsning af mig selv, og har også været på Pergotime.

Det er da en lang proces du har været igennem... Du får lige et af mig

Mange tak

Håber bare 3. gang er lykkens gang for os.

Anmeld

30. november 2010

Louisiana

Wampires skriver:

Mange tak

Håber bare 3. gang er lykkens gang for os.

Jeg  for jer

Anmeld

19. december 2010

Wampires

Var til scanning for æg fredag.. jeg har et der er kæmpe stort (i forhold til det første der var sidst) så får ægløsning her mandag-tirsdag...

Vi havde en prøve med fra manden... Gynækologen sagde at der næsten ikke var nogen svømmere i det... men han sagde også vi ikke skulle miste håbet for det var muligt at blive gravid på trods af det... men det ville nok blive lidt sværere for os...

Puha blev ked af det.. mest på kærestens vegne for nu virker jeg endelig og så er det (muligvis) på grund af ham at jeg ikke bliver gravid... Han blev påvirket af det også selvom han ikke selv siger det... Når man har været sammen i næsten 7 år så kender man hinanden på det punkt...

Til februar skal manden lave en ny prøve til et laboratorie for så er der lavet en ny produktion som Gyn sagde, og det kan være den viser noget andet så håber stadig...

Anmeld

19. december 2010

Louisiana

Wampires skriver:

Var til scanning for æg fredag.. jeg har et der er kæmpe stort (i forhold til det første der var sidst) så får ægløsning her mandag-tirsdag...

Vi havde en prøve med fra manden... Gynækologen sagde at der næsten ikke var nogen svømmere i det... men han sagde også vi ikke skulle miste håbet for det var muligt at blive gravid på trods af det... men det ville nok blive lidt sværere for os...

Puha blev ked af det.. mest på kærestens vegne for nu virker jeg endelig og så er det (muligvis) på grund af ham at jeg ikke bliver gravid... Han blev påvirket af det også selvom han ikke selv siger det... Når man har været sammen i næsten 7 år så kender man hinanden på det punkt...

Til februar skal manden lave en ny prøve til et laboratorie for så er der lavet en ny produktion som Gyn sagde, og det kan være den viser noget andet så håber stadig...

Det var da trist med manden... Og ja, man kender hinanden, og ved hvornår den anden er ked, selvom de forsøger at skjule det

Vi får svar på min kærestes prøve imorgen... Er godt nok spændt! Ja, det er vi begge selvfølgelig! Puha, håber den siger noget godt

Men det er da spændende, om der sker noget mandag-tirsdag så  Jeg skrev med en anden på et tidspunkt, som skrev at hun var blevet gravid, selvom manden havde ringe sædkvalitet, så der er da håb

Så er det bare med, at forfører manden   

for at det lykkes denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.