Wampires skriver:
Var til scanning for æg fredag.. jeg har et der er kæmpe stort (i forhold til det første der var sidst) så får ægløsning her mandag-tirsdag...
Vi havde en prøve med fra manden... Gynækologen sagde at der næsten ikke var nogen svømmere i det... men han sagde også vi ikke skulle miste håbet for det var muligt at blive gravid på trods af det... men det ville nok blive lidt sværere for os...
Puha blev ked af det.. mest på kærestens vegne for nu virker jeg endelig og så er det (muligvis) på grund af ham at jeg ikke bliver gravid... Han blev påvirket af det også selvom han ikke selv siger det... Når man har været sammen i næsten 7 år så kender man hinanden på det punkt...
Til februar skal manden lave en ny prøve til et laboratorie for så er der lavet en ny produktion som Gyn sagde, og det kan være den viser noget andet så håber stadig...
Det var da trist med manden... Og ja, man kender hinanden, og ved hvornår den anden er ked, selvom de forsøger at skjule det 
Vi får svar på min kærestes prøve imorgen... Er godt nok spændt! Ja, det er vi begge selvfølgelig! Puha, håber den siger noget godt 
Men det er da spændende, om der sker noget mandag-tirsdag så
Jeg skrev med en anden på et tidspunkt, som skrev at hun var blevet gravid, selvom manden havde ringe sædkvalitet, så der er da håb 
Så er det bare med, at forfører manden

for at det lykkes denne gang 

Anmeld