flere spørgsmål på en gang...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. marts 2010

BubbieBear

Wampires skriver:

tihi.. tja har "hygget" med manden et par gange i den periode så det har ikke hjulpet desværre...

nå må bare prøve at slappe af og vente og se hvad der sker..

Tror heller ikke der er andet for Ved selv hvor frustrerende det er når man går længe over tid. Man bliver til sidst. hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2010

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Min mens er stadig udeblivende. Har så været hos lægen igen (hos ham der lytter til os) og han tjekkede.. der var intet unormalt at se eller mærke og heller ingen baby.. Har fået en henvisning til en gynækolog for at berolige mig mere end noget andet og der skal jeg hen d. 4. maj... blev mere rolig ved at lægen både kiggede og trykkede og intet fandt overhovedet der var unormalt men tror også selv min hjerne er nået dertil at en gynækolog nok er en god idé...

Er lidt frusterende bare at gå og vente på ens mens kommer... mest af alt fordi jeg er sted hvor der pt. er 2 der er gået på barsel i løbet af den måned jeg har været her og 2 mere der snart skal.. Føler meget stor misundelse...  og det er jeg ellers ikke en der normalt gør...

Håber måske gynækologen kan berolige min hjerne nok til at min mens snart kommer igen, eller måske ligefrem give mig et par råd til hvordan vi får den kickstartet...

Anmeld

23. april 2010

Soap

Jeg har haft 1 naturlig menses siden sep 2009

Jeg er ikke gravid 

Jeg har ikke PCO

Der er intet fysisk i vejen 

Gyn mener det er stress over ønske barnet lader vente på sig 

Så du er ikke den eneste 

Anmeld

9. maj 2010

Wampires

Har været hos gynækolog.

Han er næsten 100 på at det er min vægt der er problemet. Min vægt der giver en forstyrrelse i mine hormoner som så gør at jeg ikke får min mens.

Skal have taget blodprøver på mandag på hospitalet og så vente på svar derfra. Hvis han har ret skal vi videre med at prøve at få lægens hjælp til noget mere end "bare" kostomlægning og motion da jeg har prøvet og det eneste resultat er min vægt stadig er steget. Det eneste jeg ikke har haft gjort er at stoppe helt med at spise noget som helst. Så tror desværre det er på tide at smide håndklædet i ringen og bede om noget hjælp på andre måder.

Anmeld

27. maj 2010

Wampires

Gynækologen fik ret. blodprøverne viste at det er min vægt den er gal med.

Jeg skal derfor til læge d. 3 juni og snakke om hvad vi kan gøre for at få vægten ned. Gynækologen siger 15 % af min vægt skal væk og jeg vil gerne selv ned hvor det hedder en normal vægt så det er 30%. Hvilket sådan som min vægt er lige nu er henholdsvis 15 og 30 kg...

Håber at lægen kan hjælpe mig med de rette kontakter videre, en henvisning eller et eller andet... Håber han igen vil lytte til mig når jeg siger at jeg ikke har en time hver dag til at tage i motionscenter ej heller pengene til det... Skal finde en løsning der passer ind i mit liv uden at jeg ender med at få det dårligt af det for ellers holder det ikke...

Anmeld

14. juni 2010

Wampires

Opdatering.

De sidste prøver viste at jeg alligevel har PCO ...

Sur røv.. men jeg er igang med at tabe mig da gynækologen mener det ville kunne øge mine chancer for en naturlig graviditet fremfor hormonbehandling...

Jeg har allerede tabt mig til "kun" at veje 95.5 kg da jeg var på vægten igår morges.

Anmeld

7. september 2010

Wampires

Opdatering.

Er blevet sat i behandling.

Skal først tage provera i 10 dage for at sætte gang i min menstruation og derefter skal jeg have nogle andre piller for at få ægløsning.

Nogen der kender priserne på de indsprøjtninger der ellers ville være mulighed nr. 2 i tilfælde af at pillerne ikke kommer?

Pillerne for ægløsning er i restordre...

Anmeld

7. september 2010

Silas&Mille

Wampires skriver:

Opdatering.

Er blevet sat i behandling.

Skal først tage provera i 10 dage for at sætte gang i min menstruation og derefter skal jeg have nogle andre piller for at få ægløsning.

Nogen der kender priserne på de indsprøjtninger der ellers ville være mulighed nr. 2 i tilfælde af at pillerne ikke kommer?

Pillerne for ægløsning er i restordre...

Kan desværre ikke svare på dit spørgsmål.

Men bare sige jeg  for at behandlingen lykkedes for jer.

Og så får du lige et  med på vejen.

Anmeld

7. september 2010

Fru Dinesen

Sikke en tur du lige har med din krop .... har selv været igennem hele møllen jeg brugte bogen spis dig gravid ... og så tabte jeg mig rigtig flot  

kan ik huske alt det med sprøjter og piller desværre 

men krydser alt for du snart har en krop den funker Knusss

Anmeld

9. september 2010

Wampires

Kæresten siger der er noget med at vi selv skal betale al behandlingen efter nye regler? Jeg kan ikke rigtig finde noget om det på nettet.... Er der nogen der kan hjælpe med om man kan få tilskud fra staten eller hvordan foregår det? Jeg har PCO så kan ikke melde mig ind i Danmark desværre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.