Skal i se bryllup på lørdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2008

Susan1978

Helle30 skriver:

Jeg skal ikke sidde klistret til skærmen på lørdag. Der loves dejligt vejr, og det er rigtig godt hvis man skal giftes og hvis man, som jeg, skal have besøg af sin dejlige mødregruppe.
Jeg regner med at vi skal hygge dagen væk i haven, og til aften drager Niels, Sofie, Sofies farbror og jeg til Jylland for at være med til Sofies kusines ungdomsvelsignelse (samme som "vores" konfirmation) om søndagen.
Derfor bliver det ikke til meget bryllup hér. + Helt ærligt - som Sloggi siger - måske hans første bryllup, barnedåbene og det. Hun er da meget sød, og det bliver sikkert rigtig romantisk meeen, det er 2. gang. Med risiko for at blive hængt, skudt og brændt på bålet, så synes jeg altså at glansen går lidt af, når det er 2. gang.
- Helle, som glæder sig mere til en hyggelig dag med mødregruppe og lækre unger

Ei helle vi skal da lige se vielsen.. hva? griner.... er da nødt til lige at se hendes kjole..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Helle30

Susan1978 skriver:

Ei helle vi skal da lige se vielsen.. hva? griner.... er da nødt til lige at se hendes kjole..

Det er ok Susan - vi kigger lige kjolen. Du har naturligvis styr på, hvad tid vielsen er?:P

- Helle

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Eftersom vi kun har TV2 kører det sikkert hele dagen herhjemme, men jeg vil bestemt ikke sidde klistret til skærmen.

Men jeg skal da helt klart lige have en kigger på kjolen! :)

Helt seriøst så tror jeg ikke helt på det bryllup - Synes stadig den mand er så gusten.
Jeg kan slet, slet ikke have ham!!+o(

Anmeld

23. maj 2008

Rasmine

Tynen skriver:

Eftersom vi kun har TV2 kører det sikkert hele dagen herhjemme, men jeg vil bestemt ikke sidde klistret til skærmen.

Men jeg skal da helt klart lige have en kigger på kjolen! :)

Helt seriøst så tror jeg ikke helt på det bryllup - Synes stadig den mand er så gusten.
Jeg kan slet, slet ikke have ham!!+o(

Enig, enig, enig.
Stakkels Marie.
Han er så stiv og formel at det gør helt ondt.
I de der interwievs er han bare så ækel at se på.
Men jeg skal da nok også lige lure kjolen...

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Ja, om jeg fatter hvad hun ser i ham!

Gad dælme ikke snave med en med så dårlige tænder - Heller ikke om jeg så fik smidt det halve kongerige i nakken ;)

Anmeld

23. maj 2008

Muffinmus

NEEEEEJ
Skal dælme sikke sidde og lo på sådan noget fis. Fair nok hvis de lige sendte et resume på 5 min, men en hel f.... dag med de skide kongeligt kan pisse mig af. Hader når de ødelægger en ellers udemærket tv dag med sådan noget.
Er ikke anti royalist, men gider ikke se dem på tv hele tiden og igen..ellers tak.
Så jeg skal alt andet end at se dr1 og tv2, det er helt sikkert.

Anmeld

23. maj 2008

MrsMartens

Jeg vil allerhelst se ALT!!!!!!!!!!!!!!!! Men jeg er ret sikker på at David (Sarah og John) ikke lader mig sidde i sofaen hele dagen!!
Men SKAL se kjoler, så den kommer til at køre hele dagen, også må jeg rende til og fra, som det bedst kan lade sig gøre!
8D

Anmeld

23. maj 2008

Plysbjørnen

Håber jeg kan komme til at se vielsen, men kæresten gider ikke, og vi får hans søn og svigerdatter på besøg, så jeg får nok ikke lov...

Betina1978 - Laura 010807 - Lillebror 19+3

Anmeld

23. maj 2008

Susan1978

Helle30 skriver:

Susan1978 skriver:

Det er ok Susan - vi kigger lige kjolen. Du har naturligvis styr på, hvad tid vielsen er?:P

- Helle

har sgu da ikke styr på en skid.. hihi , så du kan nok se hvor vigtigt det er..

Anmeld

23. maj 2008

bette

MariaE skriver:

NEEEEEJ
Skal dælme sikke sidde og lo på sådan noget fis. Fair nok hvis de lige sendte et resume på 5 min, men en hel f.... dag med de skide kongeligt kan pisse mig af. Hader når de ødelægger en ellers udemærket tv dag med sådan noget.
Er ikke anti royalist, men gider ikke se dem på tv hele tiden og igen..ellers tak.
Så jeg skal alt andet end at se dr1 og tv2, det er helt sikkert.

høøørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.