Skal i se bryllup på lørdag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal i se bryllup på lørdag?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.119 visninger
21 svar
0 synes godt om
22. maj 2008

Tut

Hej tøser,

Har lige set i tv-bladet at TV2 sender bryllup fra kl. 9:30 til kl. 19:30 kun afbrudt af tv-avisen ind i mellem..

Hvordan har i det med bryllupet?

Knus

Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2008

Loggidut

og min begrundelse for mit klare nej

jeg orker det ikke...havde det været hans første bryllup, så ja...eller kronprinsen, eller barnedåb, ja så ville jeg lure...men jeg har slet ikke fulgt med i det her bryllup...aner ikke en disse om det, men ønsker dem alt held og lykke...

men min familie er vigtigere...og smukkere! hæ hæ...

så nej, jeg vil hellere grille, hvis vejret er til det

Anmeld

22. maj 2008

Juniors mor

Af samme grund som Loggi gider jeg heller ikke rigtig se det........men jeg er nok for nysgerrig til ikke lige at lure ved vielsen for at se hendes kjole....:P

Anmeld

22. maj 2008

Lise

Jeg ville mægtig gerne se det - men jeg skal på skolen og læse :(

Hvor er min svarmulighed?

Hvad med dig selv Tut?

Anmeld

22. maj 2008

Helle30

Jeg skal ikke sidde klistret til skærmen på lørdag. Der loves dejligt vejr, og det er rigtig godt hvis man skal giftes og hvis man, som jeg, skal have besøg af sin dejlige mødregruppe.
Jeg regner med at vi skal hygge dagen væk i haven, og til aften drager Niels, Sofie, Sofies farbror og jeg til Jylland for at være med til Sofies kusines ungdomsvelsignelse (samme som "vores" konfirmation) om søndagen.
Derfor bliver det ikke til meget bryllup hér. + Helt ærligt - som Sloggi siger - måske hans første bryllup, barnedåbene og det. Hun er da meget sød, og det bliver sikkert rigtig romantisk meeen, det er 2. gang. Med risiko for at blive hængt, skudt og brændt på bålet, så synes jeg altså at glansen går lidt af, når det er 2. gang.

- Helle, som glæder sig mere til en hyggelig dag med mødregruppe og lækre unger

Anmeld

22. maj 2008

bette

gider ik se det. og gjorde heller ik sidste gang.. hverken barnedåb eller lign.. interessere mig på ingen måde for de kongelige..
siger bare godt det ik er mig der er kongelig..

Anmeld

22. maj 2008

Anna-Rosa

Hvis det passer rent tidsmæssigt, vil jeg helt vildt gerne se alle gæsterne gå til kirken i deres fine dress...ellers er det ikke et must for mig:)

Anmeld

22. maj 2008

ann-kristina

Hej
Jeg har vagt i skadestuen hele dagen, så der bliver nok ikke så meget bryllupskiggeri. Men hvis folk i det sønderjyske kunne lade være med at skære sig i fingrene og så holder sig fra trampoliner, fodboldkampe og håndboldkampe så kan det være at jeg skal se lidt bryllup. Men det nok lidt naivt at tro på...

Anmeld

22. maj 2008

Siber

Vi skal holde fødselsdag for Alma, så hvis jeg lige har muligthed for det så kan jeg da lige se vielsen og fælde en tåre!

Men vi skal have huset fuld af tøser og en dreng og deres mødre (Andreas tror han skal være med, men han ved ikke at han skal på sin egen polterarbend)

Så mor må stå med det hele!

Knus Siber, der ikke engang ved hvad tid vielsen er!

Anmeld

22. maj 2008

linemus

Jeg kunne ikke være mere ligeglad, så det er da et klart nej herfra :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.