Jeg er totalt skruk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2008

Tynen

Endelig en der melder sig i skrukgruppen sammen med mig :)

Synes det er frygtelig frustrende at drømme, tænke og ønske at man var gravid når man samtidig gerne vil have Stella for sig selv til hun er 2 år.

Drømte jeg var gravid på et tidspunkt og da jeg vågnede var jeg røvsur og skuffet hele dagen - Nederen at det fylder så meget!

Og jo, selvfølgelig må man sgu gerne ønske sig noget!
(Undtagen hvis man skriver på NB. Blev svinet da jeg kom til at skrive et svar til en der skrev under Dreng/Pige debatforummet)

Jeg vil også super gerne have en pige igen, men vil ikke blive skuffet og elske ham mindre hvis det blev en dreng!
BTW tror jeg bare ikke jeg kan finde ud af at have en dreng :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2008

Tut

Tynen skriver:

Endelig en der melder sig i skrukgruppen sammen med mig :)

Synes det er frygtelig frustrende at drømme, tænke og ønske at man var gravid når man samtidig gerne vil have Stella for sig selv til hun er 2 år.

Drømte jeg var gravid på et tidspunkt og da jeg vågnede var jeg røvsur og skuffet hele dagen - Nederen at det fylder så meget!

Og jo, selvfølgelig må man sgu gerne ønske sig noget!
(Undtagen hvis man skriver på NB. Blev svinet da jeg kom til at skrive et svar til en der skrev under Dreng/Pige debatforummet)

Jeg vil også super gerne have en pige igen, men vil ikke blive skuffet og elske ham mindre hvis det blev en dreng!

Ih, dejligt du er lige så SKRUK :D

Anmeld

23. maj 2008

Lise

Tynen skriver:

Det er sjovt at du skriver det. Inden jeg blev gravid tænkte jeg det samme... Hvad skulle man med en dreng (ikke at jeg tænkte der var noget galt med drenge, men de skulle bare ikke være mine børn) - der var ingen diskussion; jeg skulle kun have piger. Blev lidt "hmm" de første to sek. da vi så tappen på scanningen, og siden har jeg ikke kunne forestille mig det at have en pige...for det ville jeg da slet ikke kunne finde ud af... :D Men jeg håber nu alligevel at den næste er af hunkøn - jeg skal nok lære det! Og Trine; drenge er skønne...du skulle tage og få sådan én selv! ;)

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Vil sige videre til manden at han skal bestræbe sig på at lave en dreng næste gang ;)
Måske man skulle prøve en basisk udskyldning først?!

Kunne også forestille mig at man ville blive lidt Hmm når man virkelig havde forestillet sig at man kun skulle have piger!
Kan 100% sætte mig ind i det.

Men uhh det må man jo ikke sige - Så kommer anoérne efter mig! ;)

Hvor længe er det mon lovligt at være imaginary skruk??!
Synes 10½ mdr. er laaang tid!!

Anmeld

23. maj 2008

Tut

Jeg har heldigvis kun været skruk i 3 mdr.

Kunne ikke være skruk før jeg var kommet mig helt over min fødsel (hvilket jeg først gjorde da Noah var 7 mdr).

Men nu er jeg rask igen, og gennemgår gerne det hele igen for en lille pige :D

Det syge er, at hver gang jeg hører et pigenavn, så tænker jeg på om "min datter" kunne hedde det...

Jeg var ellers fast besluttet på at det skulle være en lille Rose der kom næste gang, men nu synes jeg at Freya også er meget sødt... Og lur mig om min liste ikke er blevet endnu længere, når vi først går i gang med at lave hende ;)

Jeg har altid sagt at jeg kun skulle have drenge, men nu hvor jeg har en dejlig dreng, så SKAL jeg bare have en pige også.. ;)

Anmeld

23. maj 2008

Lise

Tynen skriver:

Kunne også forestille mig at man ville blive lidt Hmm når man virkelig havde forestillet sig at man kun skulle have piger!
Kan 100% sætte mig ind i det.

Men uhh det må man jo ikke sige - Så kommer anoérne efter mig! ;)

Men det er jo også forfærdeligt forkælet at tænke sådan. Det kan jeg godt skrive idet jeg netop har indrømmet at jeg selv gør det. Men der er jo mange der kæmper bare for at få et barn... og så går tankerne her på om vi helst vil have piger eller drenge og om vi skal udsætte det et par måneder for at komme på ferie og så videre... Nogle gange bliver jeg lidt flov over at tænke sådan, og gå og planlægge indeni mit hoved hvornår jeg godt kunne tænke mig den næste havde fødselsdag så det passer ind med arbejde, andre fødselsdage, studie etc - og tænker også at det bider mig bare i røven, for det kan være det slet ikke er lige så nemt næste gang som det var første gang...

Nå, det var et sidespor - bare lidt tanker der nogle gange fiser rundt i hovedet af mig.

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Det kender jeg bare godt!
Det grimme er at jeg har en liste i min kalender med mulige navne :$

Vi må bide det i os lidt endnu så :)
Ork, 3 måneder er jo ingen tid ;)

Anmeld

23. maj 2008

Tut

Tynen skriver:

Det kender jeg bare godt!
Det grimme er at jeg har en liste i min kalender med mulige navne :$

Vi må bide det i os lidt endnu så :)
Ork, 3 måneder er jo ingen tid ;)

Hvilke navne har du så? :D

Anmeld

23. maj 2008

Tynen

Freja er faktisk en af dem :)
Og ellers har jeg nok en 7-10 stykker mere på lager. (Som kæresten ikke ved noget om ;) Han synes jeg er crazy nok i forvejen)

Har faktisk kun 1 drengenavn, nemlig Tobias.
Kendte engang den sødeste dreng der hed det.

Kan du udholde skrukheden indtil det var planen I skulle begynde igen eller hvad? :)

Anmeld

23. maj 2008

Tut

Hmm.... det kan jeg vel godt.... Og alligevel ikke :S

Hvis jeg kan få Christian til at mødes på midten, så kan vi starte når Noah er 1½ år, altså omkring jul, og så kommer den lille tidligst når Noah er 2 år og 3 mdr.

Christian vil helst vente til Noah har paseret de 2 år...

Så vi må se om jeg kan bruge min sælger-tale på Christian :D

Hvad har I af planer om nr. 2?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.