Jeg er totalt skruk....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

826 visninger
19 svar
0 synes godt om
22. maj 2008

Tut

Ih, de sidste mange nætter har jeg drømt om babyer, og om at jeg fødte babyer...

Og hver morgen når vi vågner spørger Christian mig, "nå, hvilken baby fik vi så i nat?" :D

Vil skide gerne have en lille en igen - NU!!!!!

Men på den anden side så er vi enige om at vente til Noah er i hvert fald 2 år gammel... Men nøj hvor jeg savner den der lille bitte baby, der bare var 110% afhængig af en...

Og jeg ved godt at jeg slet ikke kan tillade mig at sige det, og at jeg bare skal være taknemlig for hvad jeg får - MEN NØJ HVOR VIL JEG GERNE HAVE EN PIGE NÆSTE GANG!!! :( - En af hver har altid været min store drøm :S

Mette - "Der i nat fødte en lille dreng der skulle hedde Mads" :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2008

Ny mor

Ha, ha, pas på med det :)) pludselig taber man hovedet og så kan planer være planer :D :D

Birgitte der krydser fingre for en får en "Rose" måske, næste gang ;)

NB. Og tillykke med "Mads" :P

Anmeld

22. maj 2008

Juniors mor

hi hi hi - tillykke med Mads, håber fødslen gik godt og at han trives :D
Melder mig lige på det hold med skrukke kvinder - vil også SÅ gerne have en lille en mere......

Anmeld

22. maj 2008

Lise

Arh, pyt med planerne - ind i høkassen og lav lillesøster :)) Så kan i lave én mere når Noah er blevet to år gammel...hihi...

Og ja, tillykke med Mads :P

Anmeld

22. maj 2008

Loggidut

hæ hæ...shit, det gik kvikt! altså det med at få barn, men mads er da velkommen her i gruppen...lol

aj skruk, det må ikke være sjovt, især ikke når man har en fast aftale...men arbejder i på det nu, så er noah jo også næsten to før der kommer en ny.

well, inden du gør det, så vil jeg da råde dig til at snakke med nymor, og spørge hende om det er rosenrødt med to små på en gang....lol...måske kan hun være den der sørger for at jeres plan om at vente til knægten er to holder.

ps/nymor du har min fulde respekt!
og tut...din graviditet og fødsel i nat gik hurtigere end min...lol

Anmeld

22. maj 2008

Muffinmus

me too... drømte jeg stod med en positvi test igår..lidt en underlig fornemmelse:)

Anmeld

22. maj 2008

Siber

ja det hold kan jeg altså ikke melde mig på!
Der er 2 år og 2 mdr mellem mine tøser, og jeg har rigeligt at se til! men allerede nu kan jeg se at de har glæde af hinanden, og det var det der var planen!
Jeg ved ikke om vi nogensinde skal have en endnu, det må tiden vise!

Men tillykke med Mads!:P

Knus Siber, der ser mange gravide maver for tiden, er det fordi maner skruk eller er det fordi det er sommer?

Anmeld

22. maj 2008

ivfmarie

Tut... Du vover på at være preggy når vi skal feste på Falster!!! ;)

Anmeld

23. maj 2008

Tut

ivfmarie skriver:

Det skal jo nok love :D

Anmeld

23. maj 2008

ka li ja

Tut skriver:

ivfmarie skriver:

Det skal jo nok love :D

haha ja det vil jeg da nok også lige sige!!!!
men tillykke med mads. han kræver heller ikke det vilde hihi
jeg har nok i 2!!! i hvert fald foreløbelig... men den bette har også fundet ud af hvordan man drejer mor som man vil ha det nu! øv...
nyyyyyd det nu inden bette mads kommer;)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.