nu kan jeg se alle er skrukke. ingen der har det modsat??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. marts 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

Det ved man aldrig!

nej det gør man nemlig aldrig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2010

Muffinmus

Uha, fatter ikke i tør sterilisrere jer

Her skal jeg ALDRIG steriliseres. Men nok mest fordi jeg tænker at skulle der ske et af mine børn noget, ja så vil jeg fandme have muligheder for at få en mere. Kunne ikke leve med kun et barn.... DEt tror jeg simpelthen bare ikke jeg kunne. Så det er som ekstra dækning for hvis der skulle ske noget rigtigt grimt som der jo desværre gør.

Derfor skal manden så absolut heller ikke cuttes.... måske når vi begge er et pænt strykke over de 40, men dælme ikke inden da.

Anmeld

5. marts 2010

Lise

MariaE skriver:

Her skal jeg ALDRIG steriliseres. Men nok mest fordi jeg tænker at skulle der ske et af mine børn noget, ja så vil jeg fandme have muligheder for at få en mere. Kunne ikke leve med kun et barn.... DEt tror jeg simpelthen bare ikke jeg kunne. Så det er som ekstra dækning for hvis der skulle ske noget rigtigt grimt som der jo desværre gør.

Derfor skal manden så absolut heller ikke cuttes.... måske når vi begge er et pænt strykke over de 40, men dælme ikke inden da.

Jeg er fuldstændig enig. Turde ALDRIG gøre det!!!

Lise

PS: er man skruk hvis man hurtigst muligt gerne vil afgravidiseres, men gerne have baby i arm?

Anmeld

5. marts 2010

Anja

MariaE skriver:

Jeg er helt enig.

Jeg tør heller ikke blive det, for tænk, hvis man fortryder

Anmeld

5. marts 2010

Tynen

Jo, jeg er pisse skruk!
MEN - Jeg tror ikke vi skal have flere.

Først, så orker jeg ikke den ugentlige depressionslignende tilstand jeg åbenbart altid ender ud i hver gang jeg lige har født,

Og dernæst, så orker jeg ikke at skulle starte forfra igen.
De første 3-4 mdr. trak virkelig tænder ud - Specielt med den dårlige samvittighed og den seriøse søvnmangel.

Anmeld

5. marts 2010

ivfmarie

Hey MariaE, Lise og Anja...!!

Hva' hulan tror I egentlig mit arbejde består af??

Jeg gør steriliserede folk gravide hver dag - altså ikke de samme steriliserede folk  - så det er ingen hindring!

Marie - der lige vil tilføje at det er nemmere at gøre en steriliseret dame til mor, end en steriliseret mand til far...

Anmeld

5. marts 2010

Muffinmus

ivfmarie skriver:

Hey MariaE, Lise og Anja...!!

Hva' hulan tror I egentlig mit arbejde består af??

Jeg gør steriliserede folk gravide hver dag - altså ikke de samme steriliserede folk  - så det er ingen hindring!

Marie - der lige vil tilføje at det er nemmere at gøre en steriliseret dame til mor, end en steriliseret mand til far...

hmm, jo, du har jo naturligvis ret IVF, men når man nu kan lave økobebser er det sgu da nitten at skulle have hjælp...og sikkert også dyrt

Anmeld

6. marts 2010

linemus

Jeg er bestemt heller ikke skruk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.