nu kan jeg se alle er skrukke. ingen der har det modsat??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

Joan ( Smallie )

ka li ja skriver:

hvorfor tager du p-piller når han er cuttet??

jeg må helst ikke tage p-piller da jeg har riciko for at få brystkræft... da min mor har haft det, og det højest sandsynligt er pga hormonerne deri.

For at have lidt styr på hvornår og hvor det kommer og så for ikke at bløde så meget. Hvis jeg ikke tager noget ligger jeg på langs næsten en uge, så dårlig bliver jeg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

ka li ja

Joan ( Smallie ) skriver:

For at have lidt styr på hvornår og hvor det kommer og så for ikke at bløde så meget. Hvis jeg ikke tager noget ligger jeg på langs næsten en uge, så dårlig bliver jeg.

åhh ja så ville jeg også ønske jeg tude tage dem. men tør ikke satse. vil så gerne beholde begge mine bryster(selvom de er slatne og tarvelige). og mit liv.

men jeg har også de ledeste smerter når jeg har mens. og ægløsning.... and nothing to do about it...

Anmeld

4. marts 2010

Joan ( Smallie )

ka li ja skriver:

åhh ja så ville jeg også ønske jeg tude tage dem. men tør ikke satse. vil så gerne beholde begge mine bryster(selvom de er slatne og tarvelige). og mit liv.

men jeg har også de ledeste smerter når jeg har mens. og ægløsning.... and nothing to do about it...

Vi har så ikke kræft i vores familie. Og det har hjulpet rigtig meget. Ved så ikke men det er mini p- piller er det anderledes??

Anmeld

4. marts 2010

ka li ja

Vi har så ikke kræft i vores familie. Og det har hjulpet rigtig meget. Ved så ikke men det er mini p- piller er det anderledes??

det ved jeg faktisk ikke. men har prøvet nogle engang der hed mini piller. og dem SKSL man huske at tage hver dag. og helst på samme tidspunkt.. det duer jeg desværre ikke til

Anmeld

4. marts 2010

Joan ( Smallie )

ka li ja skriver:

det ved jeg faktisk ikke. men har prøvet nogle engang der hed mini piller. og dem SKSL man huske at tage hver dag. og helst på samme tidspunkt.. det duer jeg desværre ikke til

Ja det gør jeg så når jeg går i seng. Og har aldrig haft uheld med dem. Så de passer mig rigtig fint

Anmeld

4. marts 2010

ka li ja

Ja det gør jeg så når jeg går i seng. Og har aldrig haft uheld med dem. Så de passer mig rigtig fint

jamen det er sgu da fint

er det dem man tager hver dag, uden pausen på en uge ligesom alm p-piller?

Anmeld

4. marts 2010

Joan ( Smallie )

ka li ja skriver:

jamen det er sgu da fint

er det dem man tager hver dag, uden pausen på en uge ligesom alm p-piller?

Altså jeg tager 21 dage og holder en pause på 7 er det vist. Ved ikke hvordan alt andet fungere

Anmeld

4. marts 2010

Susan1978

Jeg skal heller ik have flere de næste mangeeee år... har så meget nok i dem jeg har.  Og jeg skal så bestemt heller ik ha fler med manden herhjemme.!

Anmeld

4. marts 2010

ka li ja

Susan1978 skriver:

Jeg skal heller ik have flere de næste mangeeee år... har så meget nok i dem jeg har.  Og jeg skal så bestemt heller ik ha fler med manden herhjemme.!

men om mangeee år skal du måske ha med en ny mand??

Anmeld

4. marts 2010

Susan1978

ka li ja skriver:

men om mangeee år skal du måske ha med en ny mand??

Det ved man aldrig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.