nu kan jeg se alle er skrukke. ingen der har det modsat??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

952 visninger
27 svar
0 synes godt om
4. marts 2010

ka li ja

jeg har bestilt tid ved lægen til at blive steriliseret!

han sagde der ville gå i hvert fald en måndedes tid før jeg fik brev om dt, da der er mange kvinder der fortryder inden for den første måndede.

jeg er bare så afklaret med det. jeg er da helt vild når ANDRE får små babyer, og er vilde med dem. men tanken om selv at skulle ha fler. puha nej!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

ivfmarie

Jeg er SÅ U-skruk... Små børn siger mig intet.. de er da søde og nuttede. Men der er ikke noget der tænder mig i den retning længere..

I øvrigt har Capper fået "det hvide snit", så den potte er lissom ude nu!

Marie - mor til to OG KUN to!

Anmeld

4. marts 2010

Kristina V

Jeg venter mig nummer 2 og når det er ovreom 6 uger, så vil jeg sku os sterilliseres. men da jeg spurgte lægen om de ikk kunne fikse det når jeg havde født, sagde hun nej med det samme  Man skal være fyldt 25, og det gør jeg først 2 mdr efter jeg har født. Så på 2mdr skulle jeg åbentbart bliver mere voksen, og kunne ændre mening..

Så her får manden lov til at få klippet bollerne istedet  Jeg er jo ikk voksen nok til at tage en beslutning når jeg ikke er 25 endnu

Anmeld

4. marts 2010

Mikkelmusen

Jeg vil sige både og. Vi har 2 nu og på sigt vil vi gerne ha flere, i hvert fald 1 til. Men ligenu kan jeg slet ikke det der med nyfødte, graviditet osv.

Så skruk - nej! ( ikke pt i hvert fald )

Anmeld

4. marts 2010

Joan ( Smallie )

Jeg skal heller ikke have flere. Andres babyer er da meget søde men jeg er da glad for jeg kan aflevere dem igen.

Her har manden også fået det hvide snit og jeg er på p-piller så er ret sikker på vi ikke får flere

Anmeld

4. marts 2010

ka li ja

Kristina V skriver:

Jeg venter mig nummer 2 og når det er ovreom 6 uger, så vil jeg sku os sterilliseres. men da jeg spurgte lægen om de ikk kunne fikse det når jeg havde født, sagde hun nej med det samme  Man skal være fyldt 25, og det gør jeg først 2 mdr efter jeg har født. Så på 2mdr skulle jeg åbentbart bliver mere voksen, og kunne ændre mening..

Så her får manden lov til at få klippet bollerne istedet  Jeg er jo ikk voksen nok til at tage en beslutning når jeg ikke er 25 endnu

fuck hvor lamt!!

ja min læge snakkede godt nok om den der 25 års grænse.. men 2 måneder!!??

jamen så skal jeg fortælle dig hvad du instiller dig på inden

jeg glæder mig i hvert fald

minus kondomer, og tanker om grimme uøskede graviditeter

Anmeld

4. marts 2010

Bamme

ka li ja skriver:

fuck hvor lamt!!

ja min læge snakkede godt nok om den der 25 års grænse.. men 2 måneder!!??

jamen så skal jeg fortælle dig hvad du instiller dig på inden

jeg glæder mig i hvert fald

minus kondomer, og tanker om grimme uøskede graviditeter

Jeg har engang hørt at kondomer beskytter mod andet end uønsket graviditet.... Men det var denagng tilbage i 80'erne...

Hmm... -Gad vide om det stadig gælder?

Anmeld

4. marts 2010

ka li ja

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg skal heller ikke have flere. Andres babyer er da meget søde men jeg er da glad for jeg kan aflevere dem igen.

Her har manden også fået det hvide snit og jeg er på p-piller så er ret sikker på vi ikke får flere

hvorfor tager du p-piller når han er cuttet??

jeg må helst ikke tage p-piller da jeg har riciko for at få brystkræft... da min mor har haft det, og det højest sandsynligt er pga hormonerne deri.

Anmeld

4. marts 2010

..

Jeg er overhovedet heller ikke skuk lige nu.. Syntes vi har rigeligt at se til med de to små børn vi har, nogen gange synes jeg ikke jeg laver andet end at passe børn

Men når det er sagt så ved jeg ikke om jeg skulle få lyst til at få en mere om 3-4 år..

Men når beslutningen er taget om vi skal have flere børn, så bliver Martin cuttet..

Anmeld

4. marts 2010

ka li ja

Bamme skriver:

Jeg har engang hørt at kondomer beskytter mod andet end uønsket graviditet.... Men det var denagng tilbage i 80'erne...

Hmm... -Gad vide om det stadig gælder?

ja flot 80er damen!!!

jeg boller sgu da kun med den samme og han fejler ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.