Hvad er du mest nervøs for??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

Jibbe

Lige nu er jeg mest bange for at jeg føder for tidligt og kæresten ikke er hjemme... Han kommer hjem 1-2 uger før termin er planen lige nu... Jeg ville ikke vide hvem der ellers skulle tage med mig... Jo min søster men hun bor 170 km væk og skal have sine 3 børn passet hvis det er, så det går nok ikke

Jeg har snart hørt så mange skrækhistorier om folk der flækker, bliver klippet, skider og tisser men sjovt nok så skræmmer det mig ikke... ENDNU Jeg vil bare gerne have min baby ud snart!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

Low

Jeg er mest bange for at jeg vil revne helt ned til ringmusklen og at den også bliver revet over så jeg måske ikke kan styrre musklen og at den skal trænes eller sådan noget i den stil og hvis der skulle ske den lille noget ..

Jeg er faktisk ikke bange for smerten eller hvis jeg mister overblikket for jeg stoler på at lægerne er gode ved mig og hjælper mig igennem det

Anmeld

3. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg var ikke bange for noget.... Jeg kunne slet ikke forestille mig fødslen..
Jeg havde kun i hovedet: Jeg er gravid, og snart har jeg en baby i armene. Kunne slet ikke forestille mig fødslen, så var ikke bange for noget, og frygtede den slet ikke..

Jeg havde en super nem fødsel- vandet gik, veerne kom og jeg fødte en stjernekigger. Men for at få hende ud måtte de klippe. Super nemt

Anmeld

3. marts 2010

Kvindemin

Jeg frygtede den slet ikke, var ikke bange - først da jeg fik veer. der gik det op for mig at der skulle ske noget, men det skulle bare overståes.

Desværre gik det ikke som jeg ønskede, min fødsel tog 30 timer. Og det gør dødsens ondt (ja undskyld udtrykket, men dem jeg spurgte indeen jeg fødte om det gjorde ondt, sagde bare det er ikke så slemt' og stod det til  mig skulle de bare have sagt det som det var 'AT DET GØR DØDSENS ONDT' Men bagefter er man jo helt sig selv igen, bare træt. Jeg blev opereret lige efter fødslen, så der gik noget tid før jeg rigtig så mit guld

Anmeld

3. marts 2010

Risen

Tror mest det bare er det ukendte  ! Aner jo ikke hvad man går ind til og hvordan fødsel kommer til at foregå .. 

Anmeld

3. marts 2010

mrsMary

Er kun bange for at barnet mister ilt under fødslen og får mén af det. Det er da bare det ærgeligeste!

Smerterne er altså til at holde ud, men ok hvis man er vant til at pive over en rift. Er SLET ikke noget jeg frygter igen.
Vedrop er dog lidt en pest. Ingen pauser er lidt for meget af det gode, men igen "tør dine øjne og spis din kiks" :-)

Ej, man kan altså godt gå på toilettet i den første tid med veer. Og du bliver spurgt, om du vil have lavament eller tappet urin i den tid du er tæt på fødslen.

Under min første fødslen (uden smertelindring, som altså ikke er så nødvendig) havde jeg tunnelsyn og hørte ikke andre stemmer end min kæreste, som måtte gentage hvad jordmoderen sagde. he he. Total koncentration. Kom til presseveer og måtte fortælle jordmoder "at der altså ikke var noget barn at presse ud", da min datter sad fast højt i bækkenet. Udbrød "at jeg ville hoppe ud af vinduet, hvis der ikke snart skete noget". Det endte så i akut kejsersnit presset ind mellem alle Rigets planlagte kejsersnit, som var lagt liiige den dag. Man er kun bedøvet fra talje og ned lige den tid kejsersnittet tager. Fik dog ikke baby på maven, æv. Tiden efter er besværlig, da maven er øm. Vil absolut foretrække naturlig fødsel denne gang.

Held og lykke til alle, og ja en fødsel vil altid virke dramatisk. Husk det :-)

Anmeld

3. marts 2010

LMM

Rollo skriver:

Hej alle

Hvad er I mest nervøs/bange for for mht Jeres første fødsel???

Og til dem der har født - Holdte det stik??

Jeg vil gerne starte:

Jeg er mest nervøs over at jeg ikke aner hvad jeg går ind til.. og at jeg ikke selv har styr/kontrol over hvornår det skal ske!

... OG jo, så er jeg nok også bange for at det gør så ondt at jeg ikke ved hvad jeg skal gøre ved mig selv

Knus Rollo 36+2 - Tæt på termin

Hej

Som nogen af de andre skriver, er jeg altså også bange for hvad der ellers kommer ud, ud over barnet .

& så er jeg bange for kejsersnit!! ikke at jeg er bedøvet men fordi at jeg ikke vil miste det af at føde!!

Kram fra Lærke med termin i morgen ( er også bange for at jeg går over tid, vil have min søn til verden nuuuuuu!! )

Anmeld

3. marts 2010

LRJ

Er "bange" for min kæreste ikk når at komme med, han arbejder Rigtigt  meget..

er Bange for at briste hele vejen ned..

er meget utryg ved tanken om at hun skal ligges til mit bryst bagefter..

Det er vist det jeg er bange/nervøs for  

- Lone 34+1

Anmeld

3. marts 2010

Lise

Var ikke rigtigt bange for noget, men tænkte mest over at jeg håbede at det hverken gik for hurtigt eller for langsomt. Jeg ønskede en fødsel der tog ca 8 timer - og det var hvad jeg fik (22.59-6.59)  

Anmeld

3. marts 2010

LinLin

1. for at skulle have drop!

2. for at sprækker helt vildt!

3. for at blive klippet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.