Æg oplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2010

*A*

VNB skriver:

ja man er villigt til at give slip på ALT for at få det til at lykkes!

Hvis jeg skal være ærlig savner jeg faktisk ikke engang kaffen så meget som jeg troede.... drikker camille the om morgenen med mælk istedet og det kompenserer fuld ud  

skal nok melde svaret ud herinde, så man man håbe det er positivt  dejligt at svaret kommer samme dag som prøven blir taget! tænk hvis man yderligere skulle gå og vente i nogle dage...

Nå jo forresten så kom jeg til at tænke på at vi da heller ikke har dyrket noget som helst sex i de her 11 dage.... det frarådede lægen meget. og 14 dage kan man altså godt holde -  selvom min kæreste synes det er åh så skrækkeligt....  mænd...

knus Vinni.

Ja, det er fantastisk at man får svaret samme dag. Jeg har taget fri fra arbejde den dag, så hvis det er negativt, så behøver jeg ikke at sidde og tude ude på arbejde... Hehe...

Vi blev ikke frarådet at have sex, men jeg har sagt til min kæreste at han ikke skulle regne med de vilde udskejelser på den front og den er han mere eller mindre helt med på

I dag har jeg faktisk ikke tænkt så meget på "Projekt Baby", dog har jeg en bekendt som lige har født i dag - så på en eller anden måde bliver man dog mindet på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2010

kbh-tøs

*A* skriver:

Hej,

Så har jeg fået lagt to æg op i dag. d. 17. marts skal jeg have taget en blodprøve. Jeg er så nervøs og vente tiden er laaaang  

Er der andre end mig som venter og skal testes om ca. 14 dage?

AAHHH held og lyke, det er altid spændende. Dog kunne jeg godt undvære spændingen i 14 dage. Er den der nu?? hvad er det? hvorfor har jeg det sådan? er det normalt? osv....

Skal selv teste på Mandag og lider lige nu enormt meget af oppustethed..... øv

Held og lykke og så håber jeg de næste dage flyver afsted.

Anmeld

4. marts 2010

*A*

kbh-tøs skriver:

AAHHH held og lyke, det er altid spændende. Dog kunne jeg godt undvære spændingen i 14 dage. Er den der nu?? hvad er det? hvorfor har jeg det sådan? er det normalt? osv....

Skal selv teste på Mandag og lider lige nu enormt meget af oppustethed..... øv

Held og lykke og så håber jeg de næste dage flyver afsted.

Årh... Jeg krydser fingre for dig...  og husk at krydse fingre for mig

Lad mig høre hvordan det gik på mandag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.