Æg oplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

VNB

*A* skriver:

VNB: Jeg krydser også fingre for dig... Har du gjort noget anderledes i de 14 dage? Altså dyrket mindre motion eller noget?

Kitty: Hvonår joiner du os i gruppen?

jeg har droppet cykelturen i skole i disse 14 dage og kører istedet med en veninde fra klassen... så har jeg ikke drukket 1 eneste kop kaffe.... og tænkt meget over at jeg ikk må løfte mere end ca 8 kg. (hehe så er slubbet for vasketøjet )

men ellers har jeg levet som jeg plejer... spist det samme, været ude af hjemmet siden dagen efter ægoplægning og faktisk prøvet ikke at tænke så meget over det.... (selvom vi jo godt ved at det er umuligt! )

Nu er der 4 dage til testen.... og det føles stadig som laaaang tid...

krydser SÅ meget fingre for os begge to

knus Vinni.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

otlitrom

Krydser SÅ meget fingre for dig søde....

Og det er jo umuligt at gå og tænke på noget andet hele tiden.... Men du er sej, You can do it!

Anmeld

3. marts 2010

mini1977

Jeg krydser også alt hvad jeg har - held og lykke

Det er også et spørgsmål om tid, før jeg melder mig på banen med IVF-behandling - vi fik en indkaldelse til opstartssamtale til den 22. april 2010 - vi prøvede så at ringe til sygehuset, for at høre om vi eventuelt kan komme til før - da vi synes at vi har været en del igennem (ligesom alle andre herinde), og så viser det sig, at der er en tid ledig i morgen kl. 9.45   

Så vi er bare så glade lige nu  - og så håber vi på, at heldet også snart er med os

Anmeld

3. marts 2010

ønskebørn74

Held og lykke med rugningen alle sammen!!!!

Knus Lene

Anmeld

4. marts 2010

lotte32

for alle jer ´rugere´  håber alt går som det skal...

Anmeld

4. marts 2010

håber snart det er os

VNB skriver:

jeg har droppet cykelturen i skole i disse 14 dage og kører istedet med en veninde fra klassen... så har jeg ikke drukket 1 eneste kop kaffe.... og tænkt meget over at jeg ikk må løfte mere end ca 8 kg. (hehe så er slubbet for vasketøjet )

men ellers har jeg levet som jeg plejer... spist det samme, været ude af hjemmet siden dagen efter ægoplægning og faktisk prøvet ikke at tænke så meget over det.... (selvom vi jo godt ved at det er umuligt! )

knus Vinni.

jeg alt hvad jeg kan for dig håber virkelig den er der

knuzz

Anmeld

4. marts 2010

*A*

VNB skriver:

knus Vinni.

Jeg har også droppet spinning timerne de næste 14 dage og vil drikke van i stedet for kaffe og te...

Jeg er villig til at gøre alt

Jeg krydser fingre for dig og glæder mig til at høre om 4 dage...

Anja

Anmeld

4. marts 2010

VNB

kudsk skriver:

jeg alt hvad jeg kan for dig håber virkelig den er der

knuzz

Mange tak  

Håbet lever også meget meget højt herhjemme for tiden  

og krydser skam også fingre for jer!

knus Vinni

Anmeld

4. marts 2010

VNB

*A* skriver:

Jeg har også droppet spinning timerne de næste 14 dage og vil drikke van i stedet for kaffe og te...

Jeg er villig til at gøre alt

Jeg krydser fingre for dig og glæder mig til at høre om 4 dage...

Anja

ja man er villigt til at give slip på ALT for at få det til at lykkes!

Hvis jeg skal være ærlig savner jeg faktisk ikke engang kaffen så meget som jeg troede.... drikker camille the om morgenen med mælk istedet og det kompenserer fuld ud  

skal nok melde svaret ud herinde, så man man håbe det er positivt  dejligt at svaret kommer samme dag som prøven blir taget! tænk hvis man yderligere skulle gå og vente i nogle dage...

Nå jo forresten så kom jeg til at tænke på at vi da heller ikke har dyrket noget som helst sex i de her 11 dage.... det frarådede lægen meget. og 14 dage kan man altså godt holde -  selvom min kæreste synes det er åh så skrækkeligt....  mænd...

knus Vinni.

Anmeld

4. marts 2010

benthe :-)

søde for dig og alle os andre
benthe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.