Æg oplægning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.975 visninger
22 svar
0 synes godt om
3. marts 2010

*A*

Hej,

Så har jeg fået lagt to æg op i dag. d. 17. marts skal jeg have taget en blodprøve. Jeg er så nervøs og vente tiden er laaaang  

Er der andre end mig som venter og skal testes om ca. 14 dage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

VNB

*A* skriver:

Hej,

Så har jeg fået lagt to æg op i dag. d. 17. marts skal jeg have taget en blodprøve. Jeg er så nervøs og vente tiden er laaaang  

Er der andre end mig som venter og skal testes om ca. 14 dage?

Ønsker dig alt held og lykke

Går selv og ruger på et bette æg, skal teste den 8 marts (på mandag )

Ja ventetiden er umenneskelig lang..... men lad os håbe den er det værd

knus

Anmeld

3. marts 2010

otlitrom

Jeg krydser fingre.. Om ikke så længe er jeg selv en del af denne gruppe... Bliver spændende!!

Anmeld

3. marts 2010

*A*

VNB: Jeg krydser også fingre for dig... Har du gjort noget anderledes i de 14 dage? Altså dyrket mindre motion eller noget?

Kitty: Hvonår joiner du os i gruppen?

Anmeld

3. marts 2010

otlitrom

*A* skriver:

VNB: Jeg krydser også fingre for dig... Har du gjort noget anderledes i de 14 dage? Altså dyrket mindre motion eller noget?

Kitty: Hvonår joiner du os i gruppen?

Jeg skulle have ringet til gyn. igår, men det blev en mærkelig dag og fik det aldrig gjort. Så jeg ringer i morgen, og så må vi se, hvor længe der går, inden vi "officielt" er med i gruppen.. Men det er bare et spørgsmål om tid!

Anmeld

3. marts 2010

*A*

Det bliver spændende! Findes der en gruppe for os der skal teste her i marts? Jeg er altså ikke super bruger herinde på dette forum

Anmeld

3. marts 2010

otlitrom

*A* skriver:

Det bliver spændende! Findes der en gruppe for os der skal teste her i marts? Jeg er altså ikke super bruger herinde på dette forum

Ja Den hedder "testliste marts" og ligger under "prøver at blive gravid" gruppen

Anmeld

3. marts 2010

*A*

Sweet... Springer lige derind  Du kommer også derind om lidt ikke?

Anmeld

3. marts 2010

otlitrom

kitty skriver:

Ja Den hedder "testliste marts" og ligger under "prøver at blive gravid" gruppen

Jeg er med allesteder... Jeg holder mig på forsiden, så kan jeg se alle grupper på en gang.

Jeg er på listen derinde.

Hvis du har spørgsmål om et eller andet, så kan du sende et brev (PB), så kan jeg måske hjælpe dig!

Anmeld

3. marts 2010

*A*

Kitty: Ansøger lige om venskab med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.