er i begyndt og tænke på de små´s 1 års fødselsdag????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. maj 2008

Juniors mor

Vi drager til USA om en uge (gisp!! er en smule stresset!!) og bliver der i 4 måneder, så Julies første fødselsdag bliver fejret i udlandet. Mine forældre kommer og besøger os op til hendes fødselsdag og to dage før hun fylder år flyver vi allesammen til Las Vegas og her kommer hun så til at fejre hendes første fødselsdag. Dagen efter skal vi en tur til Grand Canyon :D......
Helle

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2008

Ny mor

Fødselsdage bliver altid fejret på dagen hos mig :)) Men det betyder ikke, vi ikke kan holde en ekstra sammenkomst for dem der ikke kan på dagen.

Marius skal have en te-bolle-mand med flag og lys ligesom storebror, og så ellers frokostbord - ingen lagkage her endnu, det venter vi med så længe som muligt, ha, ha....

Ellers ønsker den pratiske moar sig juniordyne og gavekort til sko til lillebror - og ja, så skal han have en lille traktor til at køre på og måske et par solbærbuske eller et pæretræ ;-))

Knus Birgitte

Anmeld

22. maj 2008

Loggidut

vi holder som vi plejer...altså for de store...familien til boller, kage, lagkage(sådan en skal ungerne selv gratte med når de fylder 1 år...se fotoalbum)

og så hygger vi...sådan har det altid været, og sådan vil det blive ved...

men jeg glæder mig nu, for jeg havde troet det med børnefødselsdage var ved at være en saga blot...men nææææ nu begynder vi da lige forfra :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.