er i begyndt og tænke på de små´s 1 års fødselsdag????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
12 svar
0 synes godt om
21. maj 2008

Mor-jannie

her har vi da fundet en dato.
wiliam har f-dag den 17, så vi holder det den 12 så alle kan komme med.

har i nogen ideer til hvordan dagen skal forløbe.
jeg tænker på med aller venner og familie og så videre????

her tænker vi på og holde åbenhus?

men er stadig i tænke box.....

men ideer motages gerne:D

krammer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2008

Tut

Hej,

Vi har snakket lidt om det... Og vi holder det på dagen, altså søndag d. 13/7 til grill i haven.

Vi inviterer bare familien.

Mette

Anmeld

21. maj 2008

Susan1978

jvf mit tidligere indlæg er jeg også begyndt at tænke på Emils.

var jo til mn nevøs i søndags.

Men jeg tror bare vi inviterer de nærmeste og måske hans faddere..

vi har ferie når Emil blir 1.
så jeg ved ik om vi holder det om aftenen på selve dagen eller om det blir weekenden før eller efter, så langt er jeg ik nået endnu..

men en ting er sikkert.. han skal have sin egen lagkage og gratte i... det er tradition. :P

Susan som ik fatter at de allerede er sååå store..

Anmeld

21. maj 2008

Mor-jannie

Susan1978 skriver:

jvf mit tidligere indlæg er jeg også begyndt at tænke på Emils.

var jo til mn nevøs i søndags.

Men jeg tror bare vi inviterer de nærmeste og måske hans faddere..

vi har ferie når Emil blir 1.
så jeg ved ik om vi holder det om aftenen på selve dagen eller om det blir weekenden før eller efter, så langt er jeg ik nået endnu..

men en ting er sikkert.. han skal have sin egen lagkage og gratte i... det er tradition. :P

Susan som ik fatter at de allerede er sååå store..

hi hi det er os tration her!!

Anmeld

21. maj 2008

Mor-jannie

men hmm hvad er nærmest ?????

altså mikkel´s familie: mor og far søster og mand + børn og mormor.

min familie: papmor og mand far og kæreste min søs og brod farfar og farmor

så der faderene: kim + kone sandra + mand og børn

det er dem der skal med.... 21 med børn. puha..............
og så er der min tante og onkel og 2 børn + kærste der nok gerne vil med. det 5.

og så mikkel´s moster og mand og onkelog kone. det 4.

det 30 i alt føj mand

så skal man jo nærmest lave gril fest i haven!!!

Anmeld

21. maj 2008

Nadi

Ja det er jeg, tror ikke min mand går så meget op i at planlægge det lige som mig ;)
Men jeg har tænkt at han skal have to fester. En for alle sine venner og så en for familien.
Det eneste der er helt planlagt er at han skal have en lille cupcace med et lys i helt for sig selv :D

-Nadia

Anmeld

21. maj 2008

Muffinmus

Hmm, ja lidt
Tror bare det bliver en stille dag med os, mine bror, Jens´ søster og bedste forældre. Ikke det store hurlumhej, for han fatter sgu minus af det. VIl helelre lave noget sjovere næste år hvor han er mere med i det hele og forstår lidt mere af det der sker.
Er elendig til lagkge og han får MAX en enkelt lille bid, ellers ingen kage til den lille fyr, måske en dejlig bolle i stedet for:)
Det er værre med gaver, vi ønsker os ingenting til ham faktisk, så folk må selv om om de kommer med eller uden gave.... Igen, han forstå jo ikke en fis af hvorfor der er så mange omkring ham..andet end at han hurtigere bliver træt sikkert:)
Så inge stor hurlumhej her, det er alligevel kun for vores skyld hvis det er og vi trænger vist ikke til det store drama.

Anmeld

21. maj 2008

Lise

Jeg har tænkt på det i ½ år, tror jeg :$

Ja, selvfølgelig er det for forældrenes skyld at man holder 1-års fødselsdag - men er det ikke også ok? Jeg glæder mig helt vildt, ved ikke helt hvorfor, det gør jeg bare. Min dreng bliver et år... Jeg har lyst til at invitere alle jeg kender og lave lagkager i lange baner, bare fordi jeg er så stolt af ham og elsker ham så højt, og synes at alle skal se hvor dejlig han er ;) Og det må være min ret som hans mor, ikke?

Nå, ikke alle bliver inviteret. Og heller ikke alle kan komme - ikke engang den nærmeste familie da noget af den er i sommerhus. Tsk tsk! Men der kommer da bedsteforældre, faster, onkel, fætter, nogle af mine veninder og sådan, tror jeg. Og Simon er jo en lille selskabspapegøje, så det skal nok blive hyggeligt.

Har nu ikke planlagt noget endnu. Har jo eksamen i næste uge. derefter et nyt job jeg skal starte på. Så er vi på ferie i Italien 28. juni-12. juli...og SÅ fødselsdag d. 16. juli... Det skal vel bare planlægges inden ferien.

Anmeld

21. maj 2008

linemus

Næ... ikke andet end om det skal være fredag (fødselsdagen og samtidig min mormor og morfars guldbryllupsdag) eller lørdag. Jeg glædede mig også vildt til Sebastians første fødselsdag. Planen var at gæsterne skulle komme lige efter han var lagt ud og sove, så vi kunne spise frokost. Så skulle han vågne og have gaver og vi skulle have lagkage. Min mor valgte så at bruge en masse tid lige da hun kom på at give ham gaver, så hans lur blev rykket et godt stykke tid. Og Sebastian valgte så at sove i næsten 4 timer, så gæsterne blev noget utålmodige, og førstegangsmoren her ville jo ikke vække et sovende barn. Da vi kom til lagkagen, mente mine bedsteforældre godt, at jeg kunne lade være med at lave den, for de ville til at køre hjem - så blev jeg vist lidt skrap og sagde, at de jo bare kunne køre og så kunne vi andre få lagkage... :$ Nå, men det var da en god dag, bare ikke helt efter planen og lidt for stressende for mig. Men så har jeg da lært noget til denne gang, hvor det nok bare skal være stille og roligt de allernærmeste og så herhjemme. Men det bli'r da sjovt med to 1-årige fødselsdagspiger (L) Knus Line

Anmeld

21. maj 2008

MrsMartens

Tænker overhovedet ikke på det endnu!!!:$
Men det bliver vel ligesom ved de andres fødselsdage.... mine forældre, svigermor og et eller to hold venner...... Vi taler ikke med Johns bror og mine søskende bor på sjælland, såååå de gider ikke kære herover......
Men vi hygger os nok alligevel!!!(C)
Her får David ikke nogen kage... der er ingen grund til at han finder ud af hvad kage (og sukker) er endnu!!! (Men vi laver nok en god portion jordbærgrød m/lys i)
:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.