"Er du mors lille dreng"... Tanker.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2008

Loggidut

nu har jeg ikke set hvad de andre har skrevet...så måske er der andre der har skrevet som jeg, men mine tanker er (har tænkt over det siden du spurgte)
at den største omsorgssvigt jeg kan finde i det program...er da helt klart fra kommunens side (nu referere jeg til nr.2 program)

den mor i det program, blev da svigtet på det groveste...ja det gjore barnet self. også...men hun møder faktisk op og siger...den er gal, jeg skal have barn igen...hun ved selv det er forkert, og beder dem hjælpe hende...spørger dem hvad muligheden for hende og barnet er...og så kører møllen igen...og hun sidder tilbage nu, med to børn (skadet børn) som hun elsker (ingen tvivl om det) og som er blevet fjernet :(
hun evnede ikke at være mor, fair nok, men hun evnede til forskel fra så mange andre, at bede om hjælp, men hun blev ikke hørt...det er dælme omsorgssvigt, så det basker til en ting...

hmmm, om hun skulle have været steriliseret...meget svært at bedømme, efter min mening, for hvem er vi til at bedømme hvem de gode og de dårlige er?

ihvertfald skulle nogen have talt med hende omkring det, og om det kunne være en mulighed for hende og hendes partner, for hun lød (i program nr. 2) til at være meget samarbejdsvillig.

jeg tror stadig på at lidt hjælp til hende moderen, kunne havde fået situationen til at se helt anderledes ud!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.