Tilmelding til flodhestemøde i Kolding d. 16. Marts kl 10.30

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. marts 2010

Anne85

Ja tak for en hyggelig dag!

Noname... Har du nogensinde en fridag i hverdagen??? For så laver vi et nyt møde der

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. marts 2010

Kristina V

Heii tøser..

Tak for en hyggelig dag.. Dejligt at få smittet nogle af alle de unge piger i centeret med vores graviditets sygdom.. Den er så sluttet af med en mindre hyggelig aften (besøg af svigerforældre )

/kristina med kvalme, men tænker om den kommer af graviditet eller sammenværd med de mennesker??

Anmeld

17. marts 2010

AnneMette34

Kristina V skriver:

Heii tøser..

Tak for en hyggelig dag.. Dejligt at få smittet nogle af alle de unge piger i centeret med vores graviditets sygdom.. Den er så sluttet af med en mindre hyggelig aften (besøg af svigerforældre )

/kristina med kvalme, men tænker om den kommer af graviditet eller sammenværd med de mennesker??

ha ha Kristina tror det er "DEM"

Anmeld

17. marts 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ja tak for en hyggelig dag!

Noname... Har du nogensinde en fridag i hverdagen??? For så laver vi et nyt møde der

Jeg har onsdags fri til starten af April, mener jeg... (restferie, der skal bruges inden 1. Maj)

Anmeld

17. marts 2010

Kristina V

AnneMette34 skriver:

ha ha Kristina tror det er "DEM"

Det tror jeg bestemt også..

Held og lykke idag.. Håber på snart at se en lille bebs i dine arme

Anmeld

27. marts 2010

MalenaB

Har først lige opdaget tråden her nu, men jeg vil oss gerne med hvis i arrangere et møde igen :-)

Anmeld

28. marts 2010

sbs78

MalenaB skriver:

Har først lige opdaget tråden her nu, men jeg vil oss gerne med hvis i arrangere et møde igen :-)

Ja selvfølgelig skal du da med næste gang  Det er nu altid rigtig hyggeligt at møde nye mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.