Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
noname skriver: Æv, er super ked af jeg ikke kan komme med... I må hygge jer tøser
Æv, er super ked af jeg ikke kan komme med...
I må hygge jer tøser
Næste gang skal du også med Så må vi planlægge i en weekend
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Henri84 skriver: Hvor blev vi enige om at mødes? På Fredes eller?
Hvor blev vi enige om at mødes? På Fredes eller?
Ja det blev vist på fredes kl 10.30
sbs78 skriver: Ja det blev vist på fredes kl 10.30
Anne85 skriver: Hej tøser!Var lige forbi Fredes idag... Man kan ik bestille bord. Men hun lovede at der nok sku være plads når det allerede var halv elleve!Så må vi håbe vi kan kende hinanden... Mig kan I ihvertfald genkende på den store mave og de runde kinder
Hej tøser!Var lige forbi Fredes idag... Man kan ik bestille bord. Men hun lovede at der nok sku være plads når det allerede var halv elleve!Så må vi håbe vi kan kende hinanden... Mig kan I ihvertfald genkende på den store mave og de runde kinder
Ellers skulle vi bare mødes lige uden for fredes??
Ja mig kan i i hvert fald godt kende. Hende med det orange hår
sbs78 skriver: Ellers skulle vi bare mødes lige uden for fredes?? Ja mig kan i i hvert fald godt kende. Hende med det orange hår
Super.. Ja jeg er med flodhesten, og den rødhåret
Kristina V skriver: Super.. Ja jeg er med flodhesten, og den rødhåret
Hov hov hvad skal vi så kalde dig
Hej kan se jeg får lidt problemer med at være der til den tid :s min veninde skal til tryghedsscanning i morgen kl halv 11 fordi hun er begyndt at bløde i dag, og hun vil gerne have jeg tager med, men regner med jeg kan komme bagefter , hvis hun ikk er ved at abortere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128