Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Henri84 skriver: Jeg har jo 1 stk. dreng med, så mon ikke vi også kan kendes
Jeg har jo 1 stk. dreng med, så mon ikke vi også kan kendes
Jo tror jeg skal bare kigge efter nogle gravide kvinder og en lille dreng det burde ikk blive så svært
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lone H. skriver: Hej kan se jeg får lidt problemer med at være der til den tid :s min veninde skal til tryghedsscanning i morgen kl halv 11 fordi hun er begyndt at bløde i dag, og hun vil gerne have jeg tager med, men regner med jeg kan komme bagefter , hvis hun ikk er ved at abortere
Hej kan se jeg får lidt problemer med at være der til den tid :s min veninde skal til tryghedsscanning i morgen kl halv 11 fordi hun er begyndt at bløde i dag, og hun vil gerne have jeg tager med, men regner med jeg kan komme bagefter , hvis hun ikk er ved at abortere
Håber at din veninde er okay XXX finger for hende. Håber at vi ser dig senere.
Hejsa Tøser
Tusind tak for i dag, det har været rigitg hyggeligt
Det var rat at få sat ansigt på jer alle
sbs78 skriver: Hejsa Tøser Tusind tak for i dag, det har været rigitg hyggeligt Det var rat at få sat ansigt på jer alle
sbs78 skriver: Håber at din veninde er okay XXX finger for hende. Håber at vi ser dig senere.
Hun har desværre mistet det så jeg har været ved hende indtil hendes kæreste kom hjem
Men håber da vi kan finde en anden dag engang ?
Hej Piger...
Tusind tak for en hyggelig dag.. Selvom jeg godt nok var nervøs inden.. Men det var jo bare så hyggeligt..
Til LoneHTræls med din veninde, håber hun er okay...
Knus Maria
Anne85 skriver: Sidst i juni??? OMG... Jeg går på barsel om 6 uger
Sidst i juni??? OMG... Jeg går på barsel om 6 uger
Tjaa, du går jo fra 8 uger før ikke???
Jeg kan først gå 4 uger før... tror det er derfor...
Lone H. skriver: Hun har desværre mistet det så jeg har været ved hende indtil hendes kæreste kom hjem Men håber da vi kan finde en anden dag engang ?
Ej, hvor ærgeligt...
Knus til hende herfra
Mini-Terp skriver: Hej Piger... Tusind tak for en hyggelig dag.. Selvom jeg godt nok var nervøs inden.. Men det var jo bare så hyggeligt.. Til LoneHTræls med din veninde, håber hun er okay... Knus Maria
Ihh, jeg vil osse med....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128