Værelset (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Risen skriver:

Tak  .. er også lidt stolt. ;P

Jamen de er faktisk købt i sverige i centeret ENTRE , meen tror de kan bestilles hjem fra nettet.. Du må bare søge dig frem.. 

super

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2010

NoName

Risen skriver:

ih kan du så vågne op og følge med! .. 

Hvornår skal du til scanning ? det må da være lige om snart 

Skal til skanning på Tirsdag... glæder mig...

Anmeld

3. marts 2010

Risen

noname skriver:

Skal til skanning på Tirsdag... glæder mig...

ih hvor er det bare spændende ! Har du nogen idé selv om hvad det er som gemmer sig i din fine hule ??

Anmeld

3. marts 2010

NoName

Risen skriver:

ih hvor er det bare spændende ! Har du nogen idé selv om hvad det er som gemmer sig i din fine hule ??

Nope overhovedet ingen anelse.. så det bliver en dejligt at få det af vide, hvis den altså vil ligge ordentligt og ikke føler sig genert og gemmer dig bag navlesnoren

Anmeld

3. marts 2010

Risen

noname skriver:

Nope overhovedet ingen anelse.. så det bliver en dejligt at få det af vide, hvis den altså vil ligge ordentligt og ikke føler sig genert og gemmer dig bag navlesnoren

Ja det er jo det.. BAre bæl en 2 liters cola inden og æd nogle druesukker tabeletter ! Så er der sukkerchok ! haha! Ej, en kold glas vand skulle kunne gøre det!

Anmeld

3. marts 2010

NoName

Risen skriver:

Ja det er jo det.. BAre bæl en 2 liters cola inden og æd nogle druesukker tabeletter ! Så er der sukkerchok ! haha! Ej, en kold glas vand skulle kunne gøre det!

Godt, at jeg kan nøjes med koldt vand, for er ikke super begejstret for sodavand og da slet ikke cola...

Anmeld

3. marts 2010

dorthemus

Risen skriver:

Tak smukke ! 

Uglerne har jeg selv lavet med vinduesmaling Og kommoden er ganske rigtigt fra babysam ! 

Wow de er superfine de ugler...god idé og skønt værelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.