Værelset (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

AWO

Altså, puslebordet koster 2100, og kisten koster vist knap 900, så vidt jeg kan se.. Så ja, det er dyrt, men altså...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Hvor er det bare blevet godt smukke!

Det ser rigtig fint og piget ud, uden at det er for lyserødt

Hvor har du købt uglerne i vinduet - og er puslekommoden fra Babysam?

Anmeld

1. marts 2010

Risen

Anke skriver:

Altså, puslebordet koster 2100, og kisten koster vist knap 900, så vidt jeg kan se.. Så ja, det er dyrt, men altså...

Tja billigt er det ikke, meen det er jo også noget man kan bruge flere gange så den vil jeg helt klart overveje.. Tak for tippet!

Anmeld

1. marts 2010

Risen

Mathildesmor skriver:

Hvor er det bare blevet godt smukke!

Det ser rigtig fint og piget ud, uden at det er for lyserødt

Hvor har du købt uglerne i vinduet - og er puslekommoden fra Babysam?

Tak smukke ! 

Uglerne har jeg selv lavet med vinduesmaling Og kommoden er ganske rigtigt fra babysam ! 

Anmeld

1. marts 2010

FruEllingsen

Rigtig fint værelse synes jeg

Anmeld

1. marts 2010

Liljesilas

Hold da op hvor er det et fint og lysserødt værelse, det er du god til. Jeg er gået lige så meget amok med min drengs værelse, og der er stort set kun blåt. Mangler dog stadig lidt, men de vigtigste ting er på plads, og tror snart ikke der er plads til mere tøj Men jeg elsker det virkelig også!

Anmeld

3. marts 2010

NoName

Risen skriver:

Ja så er vi kommet så langt! Mangler stadig lidt hist og her, men værelset er da klar hvis den lille prinsesse skulle melde sin ankomst (Håber jeg ikke endnu ) .. Smid gerne selv billeder ind og del ! 

Eii altså wau... jeg havde slet ikke set du havde lavet denne tråd, Jeg sover altså lidt i timen ind i mellem.

Hvor er det bare blevet fint synes det er super hyggeligt og dejlige farver... glæder mig også til at komme igang med værelset, men det må lige vente lidt endnu, skal selfølgelig lige vide om det er en med eller uden der gemmer sig i maven.

NoName 19+0 -  halvvejs

Anmeld

3. marts 2010

Risen

noname skriver:

Eii altså wau... jeg havde slet ikke set du havde lavet denne tråd, Jeg sover altså lidt i timen ind i mellem.

Hvor er det bare blevet fint synes det er super hyggeligt og dejlige farver... glæder mig også til at komme igang med værelset, men det må lige vente lidt endnu, skal selfølgelig lige vide om det er en med eller uden der gemmer sig i maven.

NoName 19+0 -  halvvejs

ih kan du så vågne op og følge med! .. 

Hvornår skal du til scanning ? det må da være lige om snart 

Anmeld

3. marts 2010

BetonSlotsPrinsesserne

hold kæft et lækkert værelse;-)
Hvor har du købt de peter plys billeder?

Anmeld

3. marts 2010

Risen

LouiseVous skriver:

hold kæft et lækkert værelse;-)
Hvor har du købt de peter plys billeder?

Tak  .. er også lidt stolt. ;P

Jamen de er faktisk købt i sverige i centeret ENTRE , meen tror de kan bestilles hjem fra nettet.. Du må bare søge dig frem.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.