Værelset (Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2010

Risen

Anke skriver:

Det er godt nok også blevet fint! Jeg kan især godt lige hylderne, med billederne imellem. Har du nogen bestemt ide om, hvad der skal i, eller kommer det bare hen ad vejen?

Hos os varer det desværre lidt endnu, før jeg kan komme i gang. Børneværelset bliver i øjeblikket brugt som pulterkammer/ værksted, fordi vi lige er flyttet, og bla. er ved at lægge gulv forskellige steder.

Arh øv bøv.. :/ Kan godt forstå du gerne vil igang, men så har du også noget at glæde dig til.. Ved ikke helt hvad der skal være i hylderne, men tænker bamser , lamper osv. Alt hvad man får af ting og sager.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2010

AWO

Risen skriver:

Arh øv bøv.. :/ Kan godt forstå du gerne vil igang, men så har du også noget at glæde dig til.. Ved ikke helt hvad der skal være i hylderne, men tænker bamser , lamper osv. Alt hvad man får af ting og sager.. 

Ja, man får nok rigeligt med ting, der skal have en plads..

Hvor har du købt puslekommoden?

Anmeld

1. marts 2010

Risen

Anke skriver:

Ja, man får nok rigeligt med ting, der skal have en plads..

Hvor har du købt puslekommoden?

ja det var også det jeg tænkte.. .. 

Jamen den er købt i babysam, og hedder vist nelly puslekommode eller noget i den stil..

Anmeld

1. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det er superfint Ihh får helt lyst til at lave babyværelse, men det er lejligheden desværre ikke indrettet til...

Anmeld

1. marts 2010

AWO

OK.. Jeg har kigget en del efter en, og synes godt nok, det er svært at vælge!! Men jeg er nok også lidt nærig..

Jeg er dog næsten, det bliver denne, i sandfarvet (eller en af de billigere fra Babysam):

http://www.dba.dk/puslebord-charming-puslebord/id-64002289/

Anmeld

1. marts 2010

Risen

Anke skriver:

OK.. Jeg har kigget en del efter en, og synes godt nok, det er svært at vælge!! Men jeg er nok også lidt nærig..

Jeg er dog næsten, det bliver denne, i sandfarvet (eller en af de billigere fra Babysam):

http://www.dba.dk/puslebord-charming-puslebord/id-64002289/

Ihh det er godt nok også lækkert ! Skal du have hele sættet så ? .. Hvor er det bare fint det sæt !

Anmeld

1. marts 2010

smokin

Risen skriver:

Hihi, ja jeg er vist lidt for hurtig Men kan bare ikke lade vær ! Det er så lækkert at indrette og vælge osv.. 

tænker bare hvad du så vil bruge resten af tiden på?

nå men, jeg tror nu jeg venter lidt endnu..... et par uger!

Anmeld

1. marts 2010

AWO

Indtil videre bliver det nok kun kommoden. Vi har fået en tremmeseng af bekendte, og skabet er der nok desværre ikke plads til, da der er skråvægge..

Men vi snakker om at købe den tilhørende opbevaringsbænk på et tidspunkt, når der kommer lidt mere legetøj!

Anmeld

1. marts 2010

Risen

Zette skriver:

tænker bare hvad du så vil bruge resten af tiden på?

nå men, jeg tror nu jeg venter lidt endnu..... et par uger!

Har masser af ting som jeg skal bruge tid på .. Værelset er jo heller ikke  helt  færdigt endnu, vi mangler vuggen, uroen, flere billeder , opbevaring osv..

Anmeld

1. marts 2010

Risen

Anke skriver:

Indtil videre bliver det nok kun kommoden. Vi har fået en tremmeseng af bekendte, og skabet er der nok desværre ikke plads til, da der er skråvægge..

Men vi snakker om at købe den tilhørende opbevaringsbænk på et tidspunkt, når der kommer lidt mere legetøj!

Den er da også bare super lækker, hvad koster den egentlig ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.