Daglig make up.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

Kloster

Tusinde tak fr alle jeres svar.

Jeg er kommet frem til, at jeg gør lige som jeg vil  Og som humøret passer.

Jeg er ikke en person, der falder ind i tapetet, så jeg har vist ret frie tøjler til make up'en. Men jeg vil nu alligevel ikke vlre FOR MEGET. Vil gerne være naturlig også lige falde 5% ud over andre.

Tak for alle jeres ideer. Det er godt med nyt input.

VH Kloster

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Lullaby

Nope. Men det er fordi at jeg ikke vil udsætte min krop for for mange unødige parfume og andre stoffer

Anmeld

26. februar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
MorpåSjælland skriver:

Nope. Men det er fordi at jeg ikke vil udsætte min krop for for mange unødige parfume og andre stoffer

Jeg bruger parfume- og parabenefri mineralbaseret makeup Kan købes af mærket Organics f.eks. og Nilens jord og Sephoras egne mærker...

Anmeld

9. marts 2010

Tina2

Kloster skriver:

Tusinde tak fr alle jeres svar.

Jeg er kommet frem til, at jeg gør lige som jeg vil  Og som humøret passer.

Jeg er ikke en person, der falder ind i tapetet, så jeg har vist ret frie tøjler til make up'en. Men jeg vil nu alligevel ikke vlre FOR MEGET. Vil gerne være naturlig også lige falde 5% ud over andre.

Tak for alle jeres ideer. Det er godt med nyt input.

VH Kloster

Jeg synes også man skal gøre som man har lyst til... Jeg går med makeup hver dag.... På arbejde bare mascara og lidt pudder, men jeg har det altså bedst når jeg også har øjenskygge og eyeliner på....

Når jeg ingenting har på synes jeg bare det ser SÅ kedeligt ud hvorimod mine grønne øjne bliver SÅ flot fremhævet af makeup....

Foundation osv bruger jeg ikke, nok mest fordi jeg synes mange af dem der står og sælger det nærmest er gule i ansigtet og man egentlig har lyst til at gå hen og køre neglene ned af deres kinder for at se deres rette hudfarve  Ej, jeg synes bare det ser ret kunstigt ud, men måske jeg bare ikke har fundet det rette......

Anmeld

25. marts 2011

Cris

mor2piger skriver:

jeg er i hvert fald blevet "klog" på mineral make up efter jeg besluttede at jeg var træt at min hud og hvad "alm" brun creme og pudder gjorde ved den

så jeg brugte godt en uge på at læse om alt med mineral make up og derfor min viden

selv tak

Efter så laaaang tid huskede jeg denne tråd igen , godt man kan bruge den der søge funktion herinde!

Men nu ville jeg købe den der mineral make up... Men er der nogle der kender en mineral makeup i creme form? Altså den klassiske foundation som jeg bare kan smørre med fingrene   For det lyder måske lidt besværligt med alt den der støv...

Anmeld

29. marts 2011

Cris

Nå, jeg ville bare fortælle, at jeg endeligt købte den der mineral makeup og den er utrolig god! Den er i pudder form, som jeg ikke var så glad for. Men det fungerer! Man kan putte en ordenlig lag på eller bare en lille smule til en mere narturlig look. Indtil videre I love it

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.