Daglig make up.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. februar 2010

Ox.

Jeg står i butik i et storcenter, så det er meget farverigt makeup og en del af det jeg har på i hverdagene, når jeg arbejder altså ..

Når jeg er herhjemme er det bare mascara jeg for dte meste har på :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. februar 2010

Cris

mor2piger skriver:

jeg bruger mineral make up! og det kan varmt anbefales. min hud er blevet så meget pænere efter jeg er begyndt at bruge det i stedet for andet make up.

jeg bruger dagligt en mineral foundation og concealer, og så en smule lipgloss, indimellem mascara men så er det også det.

foundation bruger jeg får at dække urenheder og små skønhedsfejl, og det der er super ved mineral make up er at det blender sig ind i huden og gør huden jævn, flot og ensformig. og så føles det ikke som en maske man lægger ovenpå huden..

prøv evt at google mineral make up. vær dog obs på at mange af mærkerne indeholder et specielt stof som nogle kan være allergisk overfor.

selv bruger jeg make up fra jane iredale, som er helt fri for unatulige stoffer og er rene mineraler

Ok, jeg ved ikke hvad mineral make-up betyder. Men jeg må google lidt

Anmeld

26. februar 2010

Tulle28

Jeg bruger lidt concealer de steder som har brug for at blive "pyntet", som jeg kommer på med pensel og så bruger jeg lidt blush på kinderne. Vipperne farver jeg - jeg er for doven til at tage mascara af hver aften

Jeg kan bedst lide at man ikke kan se på folk at de har make-up på - men det er jo en smagssag, og hvis du har det bedst med at bruge make-up til hverdag, skal du da gøre det. Jeg synes ikke man skal rette ind efter, hvilket job man har - hver dag er jo en fest!!

Anmeld

26. februar 2010

otlitrom

Jeg er sygeplejestuderende, så man kan sige vi er lidt i samme båd

Jeg bruger make-up.. Hver dag.. Og jeg synes det er med til at give mig et personligt præg, når jeg er på arbejde i mit hvide tøj. Det er så svært at vise, hvem man er, når alle går ens klædt. Har jeg briller på er de grønne, og det får jeg tit en frisk kommentar om fra patienterne. Det er da hyggeligt, at de kan huske "hende den mørkhårede med de grønne briller"

Jeg bruger foundation, concealer (Staves?), mascara, solskinspudder og en smule rouge. I kan jo vurdere på mit profilbillede om det er for meget. Jeg synes det ikke.

Jeg vil gerne være pæn og præsentabel.

Når jeg går i byen er der knald på. For tiden er jeg forelsket i en græs-grøn øjenskygge, men altså.. Jeg mixer mig frem til jeg er tilfreds

Jeg bruger aldrig noget på læberne ud over 8 hour-creme. Jeg kan bare ikke finde ud af det.. Det er smukt til andre, men virker ikke for mig

Jeg synes det er en smagssag. Hvis man er en stille mus i sit arbejde, er det nok ikke den postkasse-røde læbestift der skal frem.

Gør som du har lyst til, Kloster. Føl dig godt tilpas!!

Anmeld

26. februar 2010

Cris

mor2piger skriver:

jeg bruger mineral make up! og det kan varmt anbefales. min hud er blevet så meget pænere efter jeg er begyndt at bruge det i stedet for andet make up.

jeg bruger dagligt en mineral foundation og concealer, og så en smule lipgloss, indimellem mascara men så er det også det.

foundation bruger jeg får at dække urenheder og små skønhedsfejl, og det der er super ved mineral make up er at det blender sig ind i huden og gør huden jævn, flot og ensformig. og så føles det ikke som en maske man lægger ovenpå huden..

prøv evt at google mineral make up. vær dog obs på at mange af mærkerne indeholder et specielt stof som nogle kan være allergisk overfor.

selv bruger jeg make up fra jane iredale, som er helt fri for unatulige stoffer og er rene mineraler

Forresten, ved du om Nilens Jord er sådan en? jeg mener mineral make-up? Jeg har også brugt manga af deres produkter og de er fri fra parabener, men produkterne er meget gode, synes jeg. Jeg skiftede bare fra Nilens Jord til Dr.Hauschka make up for den anden var en lille smule for tungt, til hver dag vil jeg gerne, at den ser let ud...

Anmeld

26. februar 2010

mor2piger

Cris skriver:

Forresten, ved du om Nilens Jord er sådan en? jeg mener mineral make-up? Jeg har også brugt manga af deres produkter og de er fri fra parabener, men produkterne er meget gode, synes jeg. Jeg skiftede bare fra Nilens Jord til Dr.Hauschka make up for den anden var en lille smule for tungt, til hver dag vil jeg gerne, at den ser let ud...

nilens jord har også mineral make up, og super gode børste til at komme det i hovedet. jeg ved dog ikke om nilens jord indeholder det stof der hedder bismuth oxychloride, som er et fint metalstøv producenterne kommer i deres make up for at give shine, desværre giver det hos mange rød og irritereret og uren hud.

hvis du læser hele denne debat igennem vil du finde de mineral make up der ikke indeholder stoffet blandt andet jane iredale og også http://www.hotbeautystuff.dk/shop/mineral-foundation-151c1.html som er til billig i forhold til jane iredale og skulle også være ganske udemærket. der står også lidt om hvad mineral make up er. men det er rigtig, har man først prøvet det vil man ikke gå tilbage, min hud er blevet så flot! 

http://www.eurowoman.dk/skonhed/tests/test-af mineralfoundations/

Anmeld

26. februar 2010

Cris

mor2piger skriver:

nilens jord har også mineral make up, og super gode børste til at komme det i hovedet. jeg ved dog ikke om nilens jord indeholder det stof der hedder bismuth oxychloride, som er et fint metalstøv producenterne kommer i deres make up for at give shine, desværre giver det hos mange rød og irritereret og uren hud.

hvis du læser hele denne debat igennem vil du finde de mineral make up der ikke indeholder stoffet blandt andet jane iredale og også http://www.hotbeautystuff.dk/shop/mineral-foundation-151c1.html som er til billig i forhold til jane iredale og skulle også være ganske udemærket. der står også lidt om hvad mineral make up er. men det er rigtig, har man først prøvet det vil man ikke gå tilbage, min hud er blevet så flot! 

http://www.eurowoman.dk/skonhed/tests/test-af mineralfoundations/

Interesant, mange tak!

Jeg vælger altid make-up uden den der shine effekt... Jeg har altid syntes, at når man har den på ligner det, som om man har masser af sved på ansigt og jeg kan ikke lide det. Jeg kan se, når nogle har den på, for ja, det ser som om de lige har trænet med make-up på

Men du er bare så kloge til make-up! Tak for alt din info!

Anmeld

26. februar 2010

mor2piger

Cris skriver:

Interesant, mange tak!

Jeg vælger altid make-up uden den der shine effekt... Jeg har altid syntes, at når man har den på ligner det, som om man har masser af sved på ansigt og jeg kan ikke lide det. Jeg kan se, når nogle har den på, for ja, det ser som om de lige har trænet med make-up på

Men du er bare så kloge til make-up! Tak for alt din info!

jeg er i hvert fald blevet "klog" på mineral make up efter jeg besluttede at jeg var træt at min hud og hvad "alm" brun creme og pudder gjorde ved den

så jeg brugte godt en uge på at læse om alt med mineral make up og derfor min viden

selv tak

Anmeld

26. februar 2010

MariaJ

Jeg bruger make-up hver dag og har gjort det siden de tidlige teenage år. Kan slet ikke forestille mig at lade. Jeg synes jeg ser så træt ud uden noget. Jeg er geolog, og det er et fag hvor folk er mest til goretex jakker og friske røde kinder, så det er bestemt ikke påkrævet i mit arbejde. Generelt går jeg nok mere op i både tøj og make-up end mange af mine kolleger. Jeg bruger dog ikke noget hvis jeg er udendørs på et eller andet praktisk projekt (tager på feltarbejde i telt flere uger hver sommer, og der bruger jeg aldrig andet end læbepomade og alm. ansigtscreme).

Ellers bruger jeg foundation og lidt pudder, øjenskygge i naturlige farver (brunlige/lyse farver), brun eller sort streg, mascara, lidt mineralpudder på kinderne til at give farve og læbepomade/lys gloss. Jeg har gjort mere eller mindre det samme i årevis og synes det bare fremhæver mine naturlige træk uden at blive for meget. Det kan godt være jeg ville skeje mere ud med farver hvis jeg havde et andet job, men blandt kolleger, der dukker op i fjällräven bukser og en slidt fleece ser man bare hurtigt overpyntet ud.

Anmeld

26. februar 2010

LinLin

Er pædagog i en vuggestuen - bruger meget sjældent make-up på arbejde. Hvis jeg gør er det bare mascara...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.