big time bummert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2008

ivfmarie

hehe inspireret af ag's cykelhistorie kommer her endnu en af slagsen. Efter en fugtig (drivvåd) morgenfest på baren hvor jeg arbejdede skulle jeg hjem - jeg havde danset hele natten på høje onde hæle, så mine fødder var smadrede. Uden for baren stod en lille børnecykel - ulåst, og tydeligvis stillet der af en anden end cyklens ejermand. Jeg havde ondt af mig selv og mine fødder, så jeg tænkte at jeg lige ville låne cyklen lidt af vejen. Op på børnecyklen med røven i vejret slingrer jeg derudaf - og hvem møder jeg...? Ganske rigtigt: Hr politimester på vej på morgenvagt! Jeg får en reprimande og lusker hjemad på ømme fødder. Vel hjemme opdager jeg at min egen cykel er blevet stjålet i løbet af natten. Da jeg tog ind på politistationen næste dag for at melde den stjålet var det selvsamme politimester der stod ved skranken :$ Jeg kunne simpelthen ikke få mig til at melde min egen cykel stjålet, så jeg gik bare igen... og har ikke set min cykel siden. Marie - med så mange fuldehistorier i ærmet at jeg skammer mig over mig selv :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.