big time bummert

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
10 svar
0 synes godt om
19. maj 2008

heaven

-stjal lige den her fra "ordet er frit"

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-11624728.ht ml

EEEJJJJJJ, det kunne ligeså godt have været mig - jeg gjorde nøjagtig det samme det år jeg blev student... mente jeg lige kunne nå at tage nattøj på, og hvile mig på sengen, inden pizzaen var færdig!!!!
NÅÅÅÅÅÅ, min far var gal! Kan huske han trampede så hårdt i gulvet, på vej til mit værelse, at jeg vågnede... og så brølede han om jeg "da for fanden i helvede (sorry) ikke skulle have min pizza..."
Stod jo op, og der sad mine forældre og lillebror i jakker i køkkenet (åbne vinduer pga røg) og spiste morgenmad, og min far havde stille den totalt forkullede pizza på køkkenbordet...

COME ON TØSER, hvad har i lavet af fuldebummerter?? eller andre bummereter for den sags skyld... Lad os få noget af grine af..

Jannie - der lige fik et flashback

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

Lise

Haha...det er sgu bare ikke særlig smart!!! Jeg boede i 1998-99 i en lejlighed i London sammen med 11(!) andre, bl.a. en dansk pige jeg delte værelse med. Vi var kommet hjem fra en buldretur en sen aften og så skulle vi lige ha' noget mad inden vi skulle sove. Det gik også fint - vi spiste og så gik vi i seng. Næste dag var italieneren der boede på værelset overfor skide sur på os :'( Det viste sig at Mette (min roomie) havde tændt gasovnen for at lave noget i den, men hun havde åbenbart ikke fået ild i den, og havde så droppet det igen...hun havde bare ikke lige slukket for gassen.. :-o Og da han så var stået op midt om natten for at gå på loksikum havde der lugtet stærkt af gas i hele hytten... damn, det kunne have gået så galt - men han havde sørget for at lufte godt ud så vi ikke sprang i luften alle sammen... Man skal altså tænke sig om...også selvom man har fået lidt at drikke...

Anmeld

19. maj 2008

heaven

[citat][f][småt]Lise skriver:[/småt][/f] Haha...det er sgu bare ikke særlig smart!!! Jeg boede i 1998-99 i en lejlighed i London sammen med 11(!) andre, bl.a. en dansk pige jeg delte værelse med. Vi var kommet hjem fra en buldretur en sen aften og så skulle vi lige ha' noget mad inden vi skulle sove. Det gik også fint - vi spiste og så gik vi i seng. Næste dag var italieneren der boede på værelset overfor skide sur på os :'( Det viste sig at Mette (min roomie) havde tændt gasovnen for at lave noget i den, men hun havde åbenbart ikke fået ild i den, og havde så droppet det igen...hun havde bare ikke lige slukket for gassen.. :-o Og da han så var stået op midt om natten for at gå på loksikum havde der lugtet stærkt af gas i hele hytten... damn, det kunne have gået så galt - men han havde sørget for at lufte godt ud så vi ikke sprang i luften alle sammen... Man skal altså tænke sig om...også selvom man har fået lidt at drikke... [/citat] aaahhhiiii, for hulen da!!! en historie man kan trække på smilebåndet af idag, ja - men hold da op det kunne været blevet noget forfærdelig noget!!! man må altså miste nogle hjerneceller i sådan en brannert, siden man "finder på"sådan noget, tsk tsk--:P

Anmeld

19. maj 2008

linemus

Ah, det har jeg også gjort hjemme hos mine forældre efter en bytur. Heldigvis gik det ikke så galt som for dig, for jeg vågnede da op igen og fik slukket for ovn og smidt den sorte pizza ud inden jeg gik i seng. Pyha, heldigvis - jeg kan lige forestille mig et møgfald fra min far :) Og så er det jo skidefarligt :$ Lise for fa'n. Det kunne jo være gået helt galt :-o Knus Line

Anmeld

20. maj 2008

Grynt

LOOOOOOOOOOOL nødagtigt saamme nr har min mand også lave i hans ungdom :D Hans far havde dog taget den ud på et tidspunkt, godt forkullet og sten hård. Til Peters 40 års fødselsdag fik han en skulptur af hans far og gæt hvad der var i midten af denne skulptur YES Peters forkullet pizza LOOOOOOOOOOOL:D

Tina, som aldrig har været så fuld at jeg er faldet i søvn under maden

Anmeld

20. maj 2008

Marco2

Jeg har lavet en bommert men dog ikke med mad. Vi havde holdt fest og den havde ikke fået for lidt. Vi tog ind til byen og festede videre. Senere da jeg skulle hjem ville jeg ta' en taxa. Jeg kommer gående og i det samme kommer der én kørende som jeg så vil løbe efter... men jeg vælter over en fortovsflise som ligger skævt og falder så uheldigt at jeg rammer kantstenen på hjørnet, flækker læben op til næsen og slår et par tænder ud..... Ryger self på skadestuen, bliver syet og alt det der. Bliver hentet af én af dem jeg bor sammen med, og kørt hjem. Nå, men det pinlige kommer jo så dagen efter. Min ex-kæreste kommer ned for at se hvordan det står til, og jeg fortæller så at jeg er væltet på min cykel inde i byen og er jo så træt af at den ligger inde i byen, for den bliver måske stjålet.... Han kører derind og leder op og ned af gågaden, men væk er min cykel. Det kommer han så hjem og fortæller....men i mellemtiden er det så gået op for mig at jeg slet IKKE var på cykel ind i byen, men havde taget bussen, så min cykel står ligeså fint parkeret nede i cykelkælderen..... mon han blev lidt sur.......??:P En anden episode var jeg på vej hjem fra byen efter en laaang nat. Fuld og uden lys. I modsat retning kommer politier. Shit, tænker jeg. Hvad gør en klog?? Yes yes, jeg kører sgu da fra dem. Det kan jeg da sagtens på min centurion op ad bakken 8D, Og nej det kune jeg jo ikke, så jeg prøvede at gemme mig på en parkeringsplads og hive min cykel ned af en mur, hvorved jeg slog hul på mine bukser... Og da politiet kom var det åbenbart hullet i bukserne jeg var mest berørt over.... ja, det er jo med at have prioriteterne i orden..... Så måtte jeg ellers stå ret og fik en lille balle. Men de kunne næsten ikke lade være med at grine, så jeg blev bare sendt afsted med ordre om at huske lyset og ikke køre fuld på cykel :$ AG - som ikke drikker sig så fuld på hendes gamle dage ;)

Anmeld

20. maj 2008

heaven

hopla hopla.....:P

rykker den lige herop, kom nu med nogle flere historier...

Jannie - der synes det er sjovt at læse om andres bommerter:P

Anmeld

20. maj 2008

bette

haha kæft i er komiske piger...

min bommert.. her kommer den

jeg var til fest med nogle kollegaer fra arbejdet.. lige pludselig efter en masse sprut bestemte jeg mig for at jeg ville da skride fra det hele og springe på en taxa og smutte ned i byen..(?) nå men jeg bliver så kørt helt hen til en pengeautomat.. opdager at mit dankort er væk.. men havde heldigvis penge i pungen til taxaen..

nå men jeg smutter så på chaplin hvor min kæreste sidder med hans søster.. sidder så længe og brokker mig og er sur pga mit dankort er væk.. hele aftnen brugte jeg på at mukke.. havde jo ingen penge så det var jo slet ik sjovt..

nå men næste morgen leder jeg efter mit kort.. kunne jo være det var der hjemme.. hehe og så finder jeg det sørme på sin plads i pungen som jeg altså havde med hele aftenen.. damn følte mig dum..!!

en mere til det andet ben..

jeg var til fest i en have hvor vi sidder rundt om et bål og hygger... tænker ikke lige over at det er lidt koldt udenfor og smider bare en masse sprut indenbores..
bliver stangstiv.. ja kan faktisk ikke huske andet end at jeg sagde at jeg bare lige skulle ligge her under træet hos græsset lidt og at jeg nok skulle komme når jeg var færdig med det.(?) haah..
nå men jeg vågner om morgnen.. nøgen!!! heldigvis er det kæresten der ligger ved siden af.. haha.. går ud på toilettet.. hvor der er bræk over det hele..
og mit tøj ligger rundt i hele huset.. hmm så bemærker jeg at jeg faktisk har lidt svien i ryggen.. kigger mig i spejlet så godt jeg kan og opdager så at jeg har 4 lettere dybe rlænger i ryggen.. spørger så folk fra festen hva der er sket.. men ingen aner en meter.. hmmm...haha æhmm det gjorde jeg ikke igen:P

Anmeld

20. maj 2008

Loggidut

ha ha ok, jeg kan være lidt med på den her boldgade...er sgu tit mesteren i dummerter...!

i et tidligere forhold var jeg på druk med min daværende kæreste...og jeg fik lige hældt noget sprut hurtigt i halsen...og vupti var jeg fuld...så måtte jeg jo ud på lokummet for at ofre derude...men faldt i søvn med hovedet ned i kummen og bukserne nede om hælene....well, folkene der arbejdede der kendte mig, og fyren og de andre fik mig bakset op...

nå men kærsten beslutter sig for at han kun lige er begyndt at drikke, og derfor ikke ville hjem, så han propper mig i en taxi, siger hvor jeg bor, og betaler for vognen...og jeg sov jo gladeligt, fyren havde så sagt til ham taximanden at han skulle sørge for jeg kom helt hjem i god behold!

nå men jeg vågnede så uden for min opgang, da chaufføren kaldte på mig...han kendte mit navn og det hele...og sagde så Trine nu er du hjemme...og jeg vågnede jo op og var noget komfus...opdagede mine bukser stadig stod åben og spurgte så hvad han skulle have for turen, ikke noget som helst sagde han og smilede, og spurgte mig så i samme åndedrag om han skulle følge mig helt ind...suk...

jeg sprang ud af bilen, og var sikker på jeg havde lavet noget med ham gutten jeg ikke skulle...og jeg var grædefærdig...for jeg har jo aldrig været nogen utro...og da slet ikke på den måde...troede da jeg havde bollet mig til turen...så jeg vrælede flere timer...indtil kærsten kom hjem, og jeg sagde til ham,..jeg tror jeg har lavet noget dumt...

og forklarede ham så min situation...lol

men fyren grinede bare og forklarede mig så hvordan det virkelig var!

lol
jeg har aldrig drukket små grå på samme måde siden da!

Anmeld

20. maj 2008

heaven

upsadasse igen igen...

er der virkelig ikke flere???:P

tynen, ka li ja, og andre - kom nu med nogle historier:P

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.