Jeg har lavet en bommert men dog ikke med mad.
Vi havde holdt fest og den havde ikke fået for lidt. Vi tog ind til byen og festede videre. Senere da jeg skulle hjem ville jeg ta' en taxa. Jeg kommer gående og i det samme kommer der én kørende som jeg så vil løbe efter... men jeg vælter over en fortovsflise som ligger skævt og falder så uheldigt at jeg rammer kantstenen på hjørnet, flækker læben op til næsen og slår et par tænder ud..... Ryger self på skadestuen, bliver syet og alt det der. Bliver hentet af én af dem jeg bor sammen med, og kørt hjem. Nå, men det pinlige kommer jo så dagen efter. Min ex-kæreste kommer ned for at se hvordan det står til, og jeg fortæller så at jeg er væltet på min cykel inde i byen og er jo så træt af at den ligger inde i byen, for den bliver måske stjålet.... Han kører derind og leder op og ned af gågaden, men væk er min cykel. Det kommer han så hjem og fortæller....men i mellemtiden er det så gået op for mig at jeg slet IKKE var på cykel ind i byen, men havde taget bussen, så min cykel står ligeså fint parkeret nede i cykelkælderen..... mon han blev lidt sur.......??:P
En anden episode var jeg på vej hjem fra byen efter en laaang nat. Fuld og uden lys. I modsat retning kommer politier. Shit, tænker jeg. Hvad gør en klog?? Yes yes, jeg kører sgu da fra dem. Det kan jeg da sagtens på min centurion op ad bakken 8D, Og nej det kune jeg jo ikke, så jeg prøvede at gemme mig på en parkeringsplads og hive min cykel ned af en mur, hvorved jeg slog hul på mine bukser... Og da politiet kom var det åbenbart hullet i bukserne jeg var mest berørt over.... ja, det er jo med at have prioriteterne i orden..... Så måtte jeg ellers stå ret og fik en lille balle. Men de kunne næsten ikke lade være med at grine, så jeg blev bare sendt afsted med ordre om at huske lyset og ikke køre fuld på cykel :$
AG - som ikke drikker sig så fuld på hendes gamle dage ;)
Anmeld