Ud i det blå på cykel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
19 svar
0 synes godt om
19. maj 2008

Nadi

Min mand og jeg har lige købt cykler idag for nogle af de penge vi fik i bryllupsgave, og nu mangler vi bare en cykelstol og cykelhjelme. Glæder mig SÅ meget til at komme ud i det blå og cykle en tur med Oliver og se hvordan han reagere på det :D

Hvordan har jeres unger taget en cykeltur, til jer der har prøvet det?? Ved jo ikke rigtig hvad jeg skal forvente og hvis I har nogle praktiske råd så er de meget velkommene :)

-Nadia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2008

Lise

Hej nadia,

Vi fik først monteret cykelstolen i sidste uge, men jeg har da cyklet Simon i vuggestue et par gange, og vi har også cyklet op til Føtex. Der er altså tale om meget korte ture (vi bor 400 m fra vs og 500 m fra Føtteren). MEN hvoromaltinger så sidder han og snakker/synger når vi cykler og så hiver han i min trøje, sådan for sjov...det virker til at han bare synes det er hyggeligt - og der har ingen negative reaktioner været. Og jeg synes også det er rigtig hyggeligt, savner bare lidt min bagagebærer.

Anmeld

19. maj 2008

Nadi

Jeg har investeret i en cykel med cykelkurv, for kunne godt forestille mig at man kom til at savne babgagebæret.

Men det lyder bare dejligt, håber at få en lige så god reaktion fra Ollie :)

Anmeld

19. maj 2008

Tynen

Stella eeeelsker det bare!
Hun sidder og råber og griner - Men nu cykler jeg jo også ret så stærkt så det er jo klart derfor! ;)

Eneste minus er at hun sidder og piller mig i nummeren - Så lang trøje der går ned over bagen er et hit :D

Anmeld

19. maj 2008

Nadi

HA HA HA HA :))

Numse-pilleren Stella! Kan lige se det for mig.

Anmeld

19. maj 2008

Tynen

Ja, det er nederen!

Havde ikke forudset at min crack ville være så funny at pille i! (YAIKS!)(C)

Anmeld

19. maj 2008

Nadi

Jo Trine, den er da lækker smækker!

Anmeld

20. maj 2008

bette

Nadi skriver:

Jeg har investeret i en cykel med cykelkurv, for kunne godt forestille mig at man kom til at savne babgagebæret.

Men det lyder bare dejligt, håber at få en lige så god reaktion fra Ollie :)

kan du forklare det lidt nærmere?

Anmeld

20. maj 2008

Nadi

Lise skriver:

Hej nadia,

Vi fik først monteret cykelstolen i sidste uge, men jeg har da cyklet Simon i vuggestue et par gange, og vi har også cyklet op til Føtex. Der er altså tale om meget korte ture (vi bor 400 m fra vs og 500 m fra Føtteren). MEN hvoromaltinger så sidder han og snakker/synger når vi cykler og så hiver han i min trøje, sådan for sjov...det virker til at han bare synes det er hyggeligt - og der har ingen negative reaktioner været. Og jeg synes også det er rigtig hyggeligt, savner bare lidt min bagagebærer.

Det var bare til det llise skrev. Glemte bare at citere hende :$

Anmeld

20. maj 2008

Sille

Ihh hvor skønt.. Freja ELSKER at komme ud og cykle, hun hviner af fryd og snakker og snakker.. Sidder og kigger på alt og siger: UHH.. IHH... UHH...
:)
Det så hyggeligt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.