Eget værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

LineD

DianaMoar skriver:

Lucas kom på eget værelse da han var 3 1/2 år vi lagde ham bare der ind og det var det :) vi havde ingen problemer overhoved ikke. 

Vi brugte baby alarmen over i det hus vi leget for der kunne vi ikke høre ham hvis vi så fjernsyn men nu hvor vi flyttet ind i vores eget bruger vi den ikke. 

Ahhh må det ikke blive 3½ mdr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Diana...

LineD skriver:

Ahhh må det ikke blive 3½ mdr

HA HA HA havde jeg slet ikke set jeg havde skrevet griner :) 

Men jo selvfølgelig hi hi. 

Knus Diana der ligger med lille fanni på benene :)

Anmeld

22. februar 2010

Cris

Jeg synes ikke, at der er nogle faste regler om det (ligesom de skal begynde at få noget mad mellem 4 og 6 måneder) Mht søvn skal man finde det der virker bedst for familien. Jeg har to børn i soveværelset og kan ikke se, at det er noget problem. Men hvis de sover så godt, at det ikke er nødvendig at stå op, så kan de sagtens sove i deres egne værelset. Min søn har altid tit vågnet for han ville har lidt vand eller har drømt. Og ville jeg dø, hvis jeg skulle gå tur frem og tilbage om aftenen fra hans værelset. Den lille ammer stadig og det virker også godt, at have ham i nærheden.

Anmeld

22. februar 2010

Frejasmor

Skouboe skriver:

Det er sikkert det der forstyrrer hende.

Vores Freja ligger ofte og hygger i sengen om morgenen, når hun ikke skal i DP og bliver vækket tidligt. Vi ved sjældent hvornår hun i virkeligheden er vågnet. Hun kan sagtens sidde i 15-20 minutter og lege med sin stofble og sine nulresutter. Når hun så ikke gider mere, begynder hun at brokke sig.

Gør det noget at hun ligger og vågner lige så stille og hygger i sengen? Hun skal nok sige til når hun ikke gider at ligge der mere. Vores Freja har ihvertfald altid haft behov for at ligge selv indimellem også i løbet af dagen. Det var helt tydeligt fra hun var et par måneder gammel at nu trængte hun til at ligge selv og lege et eller andet eller bare kigge på verden, uden at folk krævede hendes opmærksomhed. Jeg tror det er det samme hun gør i sengen.

Nej det gør skam ikke noget at hun ligger og hygger sig.. Og ja hun skal jo nok give lyd fra sig når hun ikke gider ligge der mere...

Anmeld

22. februar 2010

Cris

Frejasmor skriver:

Nej det gør skam ikke noget at hun ligger og hygger sig.. Og ja hun skal jo nok give lyd fra sig når hun ikke gider ligge der mere...

Ork ja, hun skal nok give lyd, når hun ikke længere gider...

Anmeld

22. februar 2010

Miamaja

vores var lige fyldt 4 mdr og sov natten igennem, og det var helt smerte frit at flytte ham ind i eget vaerelse. heldigvis! jeg var ellers SAA nervos for hvornaar og hvordan det skulle gaa, men heldigvis ville han helt naturligt gerne. tak tak tak guldklump

Anmeld

22. februar 2010

LinLin

Han var omkring 4 mdr - sov igennem fra han var 3 mdr, ville ikke have rykket ham derind, hvis han stadig skulle have mad om natten ...

Anmeld

23. februar 2010

Frejasmor

Tak for alle jeres svar

Det er så dejligt at man lige kan skrive ind og høre jer andre ad..

Anmeld

23. februar 2010

Skouboe

Jeg glæder mig til at høre fortsættelsen...

Anmeld

24. februar 2010

Frejasmor

Skouboe skriver:

Jeg glæder mig til at høre fortsættelsen...

Skal nok skrive hvordan det kommer til at gå  Er godt nok spændt..

Vi flytter hende her i weekenden(fredag)så det bliver spændende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.