Nej det med hanky panky
bryder jeg mig heller ikke om når hun ligger ved siden af, og det ville være rart at få lidt alene tid uden hun ligger ved siden af..
Vores værelser er der et badeværelse i mellem, så ved ikke om jeg ville høre hende.
Lad dørene stå åbne i starten - tro mig, du skal nok høre hende. Tænk over det - du vågner hvis hun sukker dybt eller vender sig i sengen... Og hvis hun ligner min Freja, skal hun nok sørge for at blive hørt... det er en utrolig volumen der kan komme ud af så lille et menneske.
Vi har nu døren ind til hende lukket om natten mens vores står åben. Det er mest fordi vi har en kat, der partout skal ligge på et tæppe på gulvet i vores soveværelse om natten...
Tag en dyb indånding og spring ud i det - det er HELT sikkert meget værre ved moderen end ved hende. Jeg følte mig som SÅDAN en dårlig mor da jeg satte Freja ind på sit eget værelse, men jeg var helt ødelagt af mangel på søvn til sidst, fordi jeg var vågen 700 gange hver nat fordi hun sukkede i søvne eller vendte sig...
På plus siden betød det så at Freja fra dag 1 gik fra at sove til ved 7 tiden, til at sove til 8-9 tiden hvis hun ikke bliver vækket, og hun er vågen færre gange... Og jeg kan snakke (og så meget andet) med min mand når vi kommer i seng, uden at frygte at hun vågner.
Anmeld