Præsentationsrunde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

heidi30

Hej allesammen,

jeg har lige rundet de skarpe hjørne , 30 år  og bor i Kolding sam men med min kæreste. Vi har været sammen i næsten 9 år og er nu ved at bygge hus i Hammelev, lille by udenfor Haderslev. Huset står færdig til maj og baby kommer d. 27 aug. Så perfekt timing

Det er vors første barn, så det hele er meget nyt og spændende. Vi skal til MD i slutningen af marts og jeg kan slet ikke vente, jeg håber virkelig vi kan se kønnet. Jeg er SÅ nysgerrig.

Held og lykke til jer allesammen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

Jibbe

Hej

Jeg hedder Lisbeth og er 27 år. Bor sammen med min kæreste Lars i vores skønne hus vi købte sidste år i Frederikshavn. Lars er overstyrmand og er væk 6 uger og hjemme 6 uger ad gangen og jeg er tjener.

Vi venter vores første barn 1 august iflg. terminen og det bliver så spændende. Vi ved ikke om det bliver en lille dreng eller pige og vil heller ikke vide det Det skal være en overraskelse.

Jeg har ikke haft nogle gener i graviditeten indtil nu andet end lidt træthed Så det er skøøøønt at være gravid synes jeg.

Anmeld

23. februar 2010

Anne85

heidi30 skriver:

Hej allesammen,

jeg har lige rundet de skarpe hjørne , 30 år  og bor i Kolding sam men med min kæreste. Vi har været sammen i næsten 9 år og er nu ved at bygge hus i Hammelev, lille by udenfor Haderslev. Huset står færdig til maj og baby kommer d. 27 aug. Så perfekt timing

Det er vors første barn, så det hele er meget nyt og spændende. Vi skal til MD i slutningen af marts og jeg kan slet ikke vente, jeg håber virkelig vi kan se kønnet. Jeg er SÅ nysgerrig.

Held og lykke til jer allesammen!

Hvor hyggeligt... Endnu en fra kolding Hvor i Kolding bor I?

Held og lykke til MD... at de vil fortælle jer hvad kønnet er

Anmeld

23. februar 2010

Corn

Jamen jeg skal da også være med...

Jeg hedder Majken, er 29 år, bor på Djursland med min mand Søren og vores to drenge, Andreas på fem og Anton på lige knap 3 og har så dreng nr. 3 i maven med scanningstermin den 2. juli.

Jeg håber at føde hjemme, mangler bare lige den endelig accept fra farmanden... Blev også tilrådet det af JM ved sidste fødsel, da hun ellers mente jeg ville føde i bilen, vi har 40 minutters kørsel til sygehuset..

Det er første gang vi ved kønnet på forhånd, men det var altså mest praktisk når det nu er 3. barn... Jeg har har ikke tidligere gået til termin, Andreas er født 36+0 og Anton er født 38+6, og det ville passe os bedst hvis baby ville komme i juni.

Jeg arbejder i et dagtilbud for børn/unge og deres familier, og jeg er sekretær.

Jeg har en masse ferie der skal brændes af, så jeg går fra til ferie den 13. april, og direkte til orlov den 7. maj...

Majken 21+

Anmeld

23. februar 2010

lilpiv

Anne85 skriver:

Jeg alt hvad jeg kan for jer...

Lægefejl??

ja, det var desværre pga lægefejl man måtte fjerne en æggeleder..

Jeg blev scannet 6 gange på 4 uger og fik taget BP hver 3 dag før de kiggede ind.. Og der var graviditeten blevet så stor at den havde ødelagt æggelederen helt, så den måtte fjernes

Så det var noget af en hård oplevelse..

Anmeld

23. februar 2010

herlin

Hejsa. Jeg hedder Tina er 30 år og bor i Børkop (mellem Vejle og Fredericia) sammen med min kæreste Søren og vores søn Viktor på 3 ½ år. Jeg læser til pædagog og er færdig sidst i juni...jubii! Jeg har indtil nu haft en graviditet uden fysiske gener, men har haft en del bekymringer da jeg for et ½ år siden havde en missed abort. Men denne gang blev jeg skannet 6+0 og så hjerteblink, så  for at alt er godt til nf om 14 dage.

Vi vidste ikke kønnet ved Viktor, og vil også vente denne gang  det er bare så spændene!

Anmeld

23. februar 2010

FrkLarsen

Hej alle sammen

Vil da også gerne være med her 

Jeg hedder Kamilla og er 19år, jeg bor i Hvalsø, en lille by lidt uden for Roskilde.

Jeg bor sammen med min kæreste som jeg har været sammen med i 2år her d. 1/3.

Jeg er gravid i uge 17 med termin d. 7/8-10, vi kan slet ikke vente.

Vi skal til kønsscanning d. 27/2 altså nu på Lørdag, nøj hvor er vi spændte, skal derefter til MD scanning d. 1/3 så får da lige set baby nogen gange  

Jeg har 1 kat (prut) på 2 år og 6 rotter i alderen 6-12mdr.

Kamilla 

Anmeld

25. februar 2010

heidi30

Anne85 skriver:

Hvor hyggeligt... Endnu en fra kolding Hvor i Kolding bor I?

Held og lykke til MD... at de vil fortælle jer hvad kønnet er

Hej hej,

vi bor på Piledamsvej, så meget centralt. Der er faktisk en del fra Kolding har jeg lagt mærke til

dejligt du krydser for os, jeg kan slet ikke vente !

Anmeld

25. februar 2010

Anne85

heidi30 skriver:

Hej hej,

vi bor på Piledamsvej, så meget centralt. Der er faktisk en del fra Kolding har jeg lagt mærke til

dejligt du krydser for os, jeg kan slet ikke vente !

Ja vi er en del :-) Vi må jo mødes IRL når bebserne ankommer :-)

Anmeld

25. februar 2010

NoName

Anne85 skriver:

Ja vi er en del :-) Vi må jo mødes IRL når bebserne ankommer :-)

Hvorfor vente til babserne er kommet???

Kan man ikke mødes til en kop et eller andet på Fredes eller Eiffel i Storcentret eller noget????

Majken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.