Præsentationsrunde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. februar 2010

Simplyred

saxi skriver:

Fængselsbetjente.. Ejj hvor spændende..!! Det er et af mine drømmejob.. Meeen bliver vist ikke andet end pædagog..

Jamen , det er da bare om at komme i gang Man er fuldt lønnet under uddannelse, så deeeeet....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. februar 2010

saxa

Thomsen77 skriver:

Jamen , det er da bare om at komme i gang Man er fuldt lønnet under uddannelse, så deeeeet....

Hehe.. Ja.. Men tror ikke lige jeg har kompetencerne til at gennemføre den uddannelse..  Desuden skal jeg lige være helt færdig som pædaGOK..

Anmeld

22. februar 2010

sbs78

Hyggelige tråd

jeg hedder Sidsel og er 31 år. Jeg bor i Kolding/Vonsild er næsten nabo med Anne85. Jeg er gift med Jimmi, og vi har to dejlige piger sammen, Laura på 6år (19/12-03) og Freja på 2år (30/7-07). Så venter vi os nr 3 pige. Har termin den 4 Juli, men regner med at føde før, da jeg skal have pks.

Jeg har været sygmeldt i en kort periode pga kvamle, men det er jeg heldigvis sluppet fra, ellers har jeg ikke bøvlet med det helt store, kun ligt ondt i den ene side, men det mener de kloge, at det er smerder fra mit sidste ks. Det er helt undeligt at jeg ikke bøvler med noget denne her gang, for de to andre gange jeg har ventet mig, har jeg bøvlet med en del ting. Jeg har blødt en del og haft forhøjt blodtryk, men intet af det bøvler jeg med nu. Men det er jo kun dejligt.

Glæder mig meget til at vi skulle være forælder til endnu en lille pige  Jeg går fra til barsel den 15 Maj.

Anmeld

22. februar 2010

Anne85

sbs78 skriver:

Hyggelige tråd

jeg hedder Sidsel og er 31 år. Jeg bor i Kolding/Vonsild er næsten nabo med Anne85. Jeg er gift med Jimmi, og vi har to dejlige piger sammen, Laura på 6år (19/12-03) og Freja på 2år (30/7-07). Så venter vi os nr 3 pige. Har termin den 4 Juli, men regner med at føde før, da jeg skal have pks.

Jeg har været sygmeldt i en kort periode pga kvamle, men det er jeg heldigvis sluppet fra, ellers har jeg ikke bøvlet med det helt store, kun ligt ondt i den ene side, men det mener de kloge, at det er smerder fra mit sidste ks. Det er helt undeligt at jeg ikke bøvler med noget denne her gang, for de to andre gange jeg har ventet mig, har jeg bøvlet med en del ting. Jeg har blødt en del og haft forhøjt blodtryk, men intet af det bøvler jeg med nu. Men det er jo kun dejligt.

Glæder mig meget til at vi skulle være forælder til endnu en lille pige  Jeg går fra til barsel den 15 Maj.

Du glemte kattene

og så glemte du lige at fortælle, at vi er rigtig gode veninder og at vi har gået i mødregruppe sammen

Anmeld

22. februar 2010

sbs78

Anne85 skriver:

Du glemte kattene

og så glemte du lige at fortælle, at vi er rigtig gode veninder og at vi har gået i mødregruppe sammen

Nåe jo vi har to katte. Bimmer som er en rigtig fed kat (8,5kg), men han er en rigtig kælekat og pigerne kan gøre alt ved ham. Toffee er lillebror, han er lidt sin egen herre, han vil kun snakke når det passer ham, men han er nu også en dejlig kat

Jo så har Anne og jeg gået i mødregruppe sammen

Anmeld

22. februar 2010

Sofia24

Hej

Jeg hedder Sofia og er 25 år. Jeg bor i Odense, i hus, sammen med min kæreste igennem 7 år  

Vi venter vores første barn d. 27 juli og vi glæder os!  Det er anden gang vi er gravide sammen, da vi i 13. uge af vores første graviditet, mistede den lille. Blev heldigvis gravid igen efter 2 mdr.

Min kæreste er uddannet håndværker og jeg selv er ved at uddanne mig til læge. Vi er ved at sælge vores lille hus (er netop blevet enige med køber om betingelserne) og har fundet et lækkert nyt hus som vi kan overtage når det hele falder på plads. Så det hele lader til at blive helt perfekt nu...

Jeg har mine sidste eksaminer på studiet d. 6 og 8 april og går derefter på barsel (studiefri), så har jeg god tid til at vi kommer godt på plads i det nye hus og forberede os til den lille kommer!

Skal til MD d. 8 marts, hvor vi er SPÆNDTE på om den lille vil vise os om vi skal tænke "blåt eller rødt"

Det var os/mig... Knus Sofia 17+6

Anmeld

22. februar 2010

Tama

Hejsa 

Jeg hedder Tanja og er 35 år . Jeg bor i Tjørring Ved Herning med min kæreste og kommende mand Marc på 35 år - Vi skal giftes den 21 August i år 

Jeg får pension da jeg har det svært med at være ude blandt en masse fremmede mennesker men hygger mig med vores 2 hunde  og alt det andet som skal passes ...

Vi venter vores første barn til oktober og glæder os helt vildt 

Hilsen Tanja

Anmeld

22. februar 2010

lilpiv

Hej alle

Jeg hedder Maria og er 23 år.. Jeg bor sammen med min kæreste på 25 år, i eget hus, med vores dejlige hund, lidt uden for Haslev..

Vi venter vores første barn D. 17/9-2010..

Håber det lykkes denne gang, da vi har haft 2 SA, og en graviditet  uden for livmoderen, der førte til at jeg fik fjernet den ene æggeleder i august 09 pga lægefejl..

Fik en tidlig scanning i uge 6+4 hvor der var hjerteblink så  denne gang

Anmeld

22. februar 2010

Anne85

lilpiv skriver:

Hej alle

Jeg hedder Maria og er 23 år.. Jeg bor sammen med min kæreste på 25 år, i eget hus, med vores dejlige hund, lidt uden for Haslev..

Vi venter vores første barn D. 17/9-2010..

Håber det lykkes denne gang, da vi har haft 2 SA, og en graviditet  uden for livmoderen, der førte til at jeg fik fjernet den ene æggeleder i august 09 pga lægefejl..

Fik en tidlig scanning i uge 6+4 hvor der var hjerteblink så  denne gang

Jeg alt hvad jeg kan for jer...

Lægefejl??

Anmeld

22. februar 2010

rimje1979

Hej Hej

Jeg hedder Rikke og er 30 år. Jeg bor på Frederiksberg med min kæreste.

Vi venter vores første barn til august. Terminsdato er den 3. august. Vi glæder os rigtig meget...

Jeg er sygeplejerske og går på barsel til juni.

Skal til MD d. 12 marts. Så spændende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.