Præsentationsrunde :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.563 visninger
31 svar
0 synes godt om
21. februar 2010

Anne85

Hvem er I?? Og hvordan har I det??

jeg hedder Anne... Bor min Kolding med min dejlige mand Jacob som jeg til sommer har været gift med i tre år Sammen har vi Kristian som er fra 5. september 2007.. Og så venter vi en lille pige Jeg har termin 1. Juli... Men til MD mente hun jeg var en uges tid længere henne... Hvilket jeg lidt håber (selvom det så måske blir på min fødselsdag 25. juni, men det er jeg næsten lige glad med for jeg synes det er SÅ hårdt denne gang)!
Jeg må ærligt indrømme at jeg aldrig blir fan af at være gravid... Forstå mig ret, jeg elsker at der er ved at blive dannet et lille liv inden i mig, men ku man springe de 9 måneder over gjorde jeg det gerne De første ca 15 uger var præget af frygtelig kvalme... Jeg fik meget hurtigt konstateret bækkenløsning og er derfor deltidssygemeldt fra mit job som sygeplejerske, jeg plejer at løbe og dyrke spinning men kan nu knap gå en tur... Jeg har taget voldsomt på allerede og det påvirker mig meget psykisk... Jeg har allerede væske i både ben og fingre og mine ben gør så ondt, det føles som om der er vokseværk i dem og andre gange som om de sover... Og så er jeg fuldstændig sindssygt træt hele tiden.... Næ, for mig vil graviditet aldrig udelukkende være noget rosenrødt Meeen jeg gør det gerne igen For ihhhh hvor vi glæder os Jeg er allerede så småt begyndt på børneværelset og jeg kan slet ikke styre mit shoppegen Jacob ser også helt vildt frem til at blive far igen og Kristian kysser maven og siger "jeg elsker lillesøster"

Jeg går på barsel sidst i april... Så kan da så småt begynde at tælle ned

Glæder mig til at høre fra alle jer andre 3. Kvartals mødre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2010

saxa

Hey.. Jeg hedder Marianne - bor i Hadsund (Nordjylland) med min skønne mand - og verdens bedste far, Dan, som jeg har været gift med i 3mdr (Men kæreste med i 8år) Vi har sammen Yasmin fra 16.05.08 Og vi venter nu en lillesøster- eller bror til september, har termin d.5. og vi glæder os... De eneste skavanker jeg døjer med lige nu er TRÆÆÆTHED og oppustethed.. Men så længe jeg slipper for kvalmen er det helt ok..

Vi skal til NF d.2.marts og håber at alt er ok med den lille dims derinde.. Kan slet ikke vente - selvom der kun er lidt over en uge til...

Jeg er færdig som pædagog om 4mdr og springer på barsel  d.1.juli.. Og jeg glæder mig vildt til at blive færdig OG komme på barsel.. Men skal lige nogle hårde måneder igennem først med eksamener osv..  Tænker sådan lidt - "de skal bare overståes og beståes!"

Det var lige en lille præsentation..

Anmeld

21. februar 2010

Anne85

saxi skriver:

Hey.. Jeg hedder Marianne - bor i Hadsund (Nordjylland) med min skønne mand - og verdens bedste far, Dan, som jeg har været gift med i 3mdr (Men kæreste med i 8år) Vi har sammen Yasmin fra 16.05.08 Og vi venter nu en lillesøster- eller bror til september, har termin d.5. og vi glæder os... De eneste skavanker jeg døjer med lige nu er TRÆÆÆTHED og oppustethed.. Men så længe jeg slipper for kvalmen er det helt ok..

Vi skal til NF d.2.marts og håber at alt er ok med den lille dims derinde.. Kan slet ikke vente - selvom der kun er lidt over en uge til...

Jeg er færdig som pædagog om 4mdr og springer på barsel  d.1.juli.. Og jeg glæder mig vildt til at blive færdig OG komme på barsel.. Men skal lige nogle hårde måneder igennem først med eksamener osv..  Tænker sådan lidt - "de skal bare overståes og beståes!"

Det var lige en lille præsentation..

Ja ved du hvad.., den uddannelse skal da bare overstås så du udelukkende kan koncentrere dig om baby

spændende om det er en lillebror eller søster... Skal I vide hvad det er??

Anmeld

21. februar 2010

LinLin

Jeg hedder Linda, er 25 og bor i Tilst lige udenfor Århus sammen med min kæreste og min søn, David, på 3½ år (lige om lidt). Min kæreste er ikke far til min søn (faderen og jeg gik fra hinanden da David var 1 år) Vi venter en lillebror eller -søster til september. Jeg havde en SA i november ´09 men er heldigvis blevet gravid hurtigt igen! Er meget nervøs for om alt er ok - så ser meget frem til NF d. 9. marts!

Jeg er i øvrigt pædagog og arbejder i en vuggestuen i Bispehaven (8210 ) - et socialt boligbyggeri, så vi har mange ressourcesvage familier. Der er ca 75 % tosprogede... Synes det er et rigtigt spændende sted at arbejde - har været der siden september 2008 (blev færdig på seminariet juni 2008)

Anmeld

21. februar 2010

MTS

Jeg heder Malin, er 28 år. Jeg bor i Aalborg sammen med kæresten og vores lille hund. Jeg arbejder som indkøber ved et firma som har med medicin teknisk udrustning at gøre. Det er meget spændende og er virkelig glad for mit arbejde.  

Vi venter vores første barn her til sommer. Vi har lige fundet ud af at det er en lille dreng og jeg er lige begyndt at kunne mærke når han sparker, det er helt vildt Jeg er heldigvis over al kvalme, men er stadig rigtigt træt og er begyndt at få meget ondt i min lænd og er begyndt at blive meget forpustet. Ellers har både mig og vores lille dreng det rigtigt godt.

Det var vist lidt hurtigt om mig.

Anmeld

22. februar 2010

NoName

Hyggelig tråd Anne...

Jeg hedder Majken er 30 år og bor i Egtved udenfor Kolding sammen med min kæreste (Jesper 34) igennem snart 5 år. Vi venter vores 1. barn til sommer (sidst i Juli) så det bliver spændende. Vi skal til MD 9/3 der er ikke længe til mere, og vi glæder os meget til at se den lille pomfrit igen.

Jeg arbejder som lagerekspedient i et større bilhus i Kolding, men er lige pt sygemeldt. Regner med at kunne starte på job igen snart, men tror dog ikke det bliver på fuld tid, det kan jeg ikke holde til, har nemlig fundet ud af at det kræver meget mere energi at gro en baby end jeg lige havde regnet med, der for er jeg sygemeldt. Kæresten er mekaniker, men vi arbejder dog ikke samme sted.

hej hej herfra Majken 17+5

Anmeld

22. februar 2010

CamillaT89

Hej alle vordende mødre

Jeg hedder Camilla, er 20 år, og lige flyttet sammen med min kæreste, Teboho, i Søhus(Odense). Vi mødtes på Hf, hvor jeg blev gravid, så vi stoppede begge igen for at finde et job og få sparet penge sammen. Det lykkedes min kæreste at finde noget - Jeg er stadig jobsøgende og på (desværre)kontanthjælp. Og man kan jo godt forstå, at ingen gider ansætte mig, når det kun gælder et arbejde i 3-4 mdr, betalt barsel i et år, hvorefter de ville få en opsigelse, da jeg igen skulle fortsætte på uddannelsen Men anyways.. Småt med økonomien, men vi klarer os

Jeg har termin d. 30. juli(var oprindeligt sat til d. 1. august før Nf), og vi glæder os begge utrolig meget. Jeg har ingen gener - har kun døjet med en lille smule kvalme de første 3 mdr. og meget lidt hovedpine, så jeg nyder at være gravid(indtil videre) og se maven vokse. Vi har ikke fundet ud af kønnet endnu, men får det forhåbentlig at vide d. 11. marts til Md-scanning. - Jeg er alt for nysgerrig til ikke at vide det

Desuden har vi bestilt barnevogn, tremmeseng og div, som ankommer idag. Nej, hvor bliver det spændende!

Jeg glæder mig til at følge med i jeres graviditeter. Det er da efterhånden blevet en okay stor gruppe.

Held og lykke til jer alle sammen

Knus, Camilla

Anmeld

22. februar 2010

saxa

Anne85 skriver:

Ja ved du hvad.., den uddannelse skal da bare overstås så du udelukkende kan koncentrere dig om baby

spændende om det er en lillebror eller søster... Skal I vide hvad det er??

Ja da.. Selvfølgelig skal vi vide hva køn det er - er da aaalt for nysgerrig til at lade være...  Ville slet ikke kunne holde ud at gå så længe i spænding.. hehe...

Anmeld

22. februar 2010

Simplyred

Hej)

Jég er en kvinde på 32 år, gift med min mand på 31 år)  Vi venter os det første fælles barn, en prinsesse, med termin d.14.juli...-i forvejen har jeg to dejlige prinsesser på 5 og 12 år, men det er min mands første gang, så det er meeeeget spændende!! Vi bor 20 min fra Næstved i eget hus, hvor vi også har en lille vovse...

Selv om det er 3.gang for mig, så føles det som første gang) Helt vildt fantastisk!!¨

Vi er begge to fængselsbetjente i et lukket fængsel, men jeg er pt fraværsmeldt, da en voksende mave ikke er forenelig med mit job;o) I stedet for sidder jeg og arkiverer papirer for Kriminalforsorgen)

Min mand er nordjyde og jeg er færing)  Ja, det var så en lille præsentation af os)

Anmeld

22. februar 2010

saxa

Thomsen77 skriver:

Hej)

Jég er en kvinde på 32 år, gift med min mand på 31 år)  Vi venter os det første fælles barn, en prinsesse, med termin d.14.juli...-i forvejen har jeg to dejlige prinsesser på 5 og 12 år, men det er min mands første gang, så det er meeeeget spændende!! Vi bor 20 min fra Næstved i eget hus, hvor vi også har en lille vovse...

Selv om det er 3.gang for mig, så føles det som første gang) Helt vildt fantastisk!!¨

Vi er begge to fængselsbetjente i et lukket fængsel, men jeg er pt fraværsmeldt, da en voksende mave ikke er forenelig med mit job;o) I stedet for sidder jeg og arkiverer papirer for Kriminalforsorgen)

Min mand er nordjyde og jeg er færing)  Ja, det var så en lille præsentation af os)

Fængselsbetjente.. Ejj hvor spændende..!! Det er et af mine drømmejob.. Meeen bliver vist ikke andet end pædagog..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.