Hvem er I?? Og hvordan har I det??

jeg hedder Anne... Bor min Kolding med min dejlige mand Jacob som jeg til sommer har været gift med i tre år

Sammen har vi Kristian som er fra 5. september 2007.. Og så venter vi en lille pige

Jeg har termin 1. Juli... Men til MD mente hun jeg var en uges tid længere henne... Hvilket jeg lidt håber (selvom det så måske blir på min fødselsdag 25. juni, men det er jeg næsten lige glad med for jeg synes det er SÅ hårdt denne gang)!
Jeg må ærligt indrømme at jeg aldrig blir fan af at være gravid... Forstå mig ret, jeg elsker at der er ved at blive dannet et lille liv inden i mig, men ku man springe de 9 måneder over gjorde jeg det gerne

De første ca 15 uger var præget af frygtelig kvalme... Jeg fik meget hurtigt konstateret bækkenløsning og er derfor deltidssygemeldt fra mit job som sygeplejerske, jeg plejer at løbe og dyrke spinning men kan nu knap gå en tur... Jeg har taget voldsomt på allerede og det påvirker mig meget psykisk... Jeg har allerede væske i både ben og fingre og mine ben gør så ondt, det føles som om der er vokseværk i dem og andre gange som om de sover... Og så er jeg fuldstændig sindssygt træt hele tiden.... Næ, for mig vil graviditet aldrig udelukkende være noget rosenrødt

Meeen jeg gør det gerne igen

For ihhhh hvor vi glæder os

Jeg er allerede så småt begyndt på børneværelset og jeg kan slet ikke styre mit shoppegen

Jacob ser også helt vildt frem til at blive far igen og Kristian kysser maven og siger "jeg elsker lillesøster"

Jeg går på barsel sidst i april... Så kan da så småt begynde at tælle ned

Glæder mig til at høre fra alle jer andre 3. Kvartals mødre
Anmeld